Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Kan Stefan Frelander sjunga?

Startat av Mathilda Gustafsson, 2 april 2021 kl. 20:18:06

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Mathilda Gustafsson




gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Steffan Rudvall


Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  2 april 2021 kl. 21:51:38
Varför är du så arg? Har du något emot Stefan?

Han ser tydligen ned på vissa personer som Annica Smedius, Jennie Jahns, Adam Fietz, Ole Ornered, Jesper Adefelt, Michael Blomqvist, Hasse Jonsson, Mattias Knave, Peter Sjöquist, Dick Eriksson, Charlotte Ardai Jennefors, Stefan Frelander, ect. bara för att han inte tycker att de är "kändisar"...

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet  2 april 2021 kl. 22:30:11
Han ser tydligen ned på vissa personer som Annica Smedius, Jennie Jahns, Adam Fietz, Ole Ornered, Jesper Adefelt, Michael Blomqvist, Hasse Jonsson, Mattias Knave, Peter Sjöquist, Dick Eriksson, Charlotte Ardai Jennefors, Stefan Frelander, ect. bara för att han inte tycker att de är "kändisar"...
Ja de har vi sett många gånger förut

Steffan Rudvall

#7
Citat från: Disneyfantasten skrivet  2 april 2021 kl. 22:30:11
Han ser tydligen ned på vissa personer som Annica Smedius, Jennie Jahns, Adam Fietz, Ole Ornered, Jesper Adefelt, Michael Blomqvist, Hasse Jonsson, Mattias Knave, Peter Sjöquist, Dick Eriksson, Charlotte Ardai Jennefors, Stefan Frelander, ect. bara för att han inte tycker att de är "kändisar"...
Alla dessa som nämns är enligt mig utmärkta skådespelare man kan inte hata eller se ned på någon bara för att de inte är kända. Det betyder ingenting om man är känd för man kan vara hur känd som helst men ändå var väldigt dålig på att dubba.

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet  2 april 2021 kl. 22:36:52
Ja de har vi sett många gånger förut

Exakt!  ;)

Om man inte är förtjust i vissa personer så visst och liksom alla andra så har gstone givetvis all rätt till sina åsikter, men hur mycket han än har det så kvarstår ändå faktum att personalen på dubbningsstudion väljer eventuella skådespelare när de rollbesätter!

Ja, han har sin åsikt, men personligen tycker jag att det är helt poänglöst, meningslöst, orimligt och ologiskt att strikt utgå ifrån personens kändisfaktor, för som sagt finns ingen skådepelare i världen som passar till alla slags roller, kändisar eller inte, spelar ingen roll, det viktigaste är att rösten faktiskt passar karaktären!

För mig kan som sagt de flesta skådespelare vara bra när de får roller som de faktiskt passar till, men det finns ingen skådespelare i hela världen som passar till alla slags roller! Vad jag kan komma på finns det iallafall ingen skådespelare/dubbare/kändis/artist/sångare/programledare i Sverige som som jag direkt ogillar!

gstone: Ta inte det här på fel sätt, men snälla, kan du sluta använda arga huvuden hela tiden, tycker att du gör det för alldeles mycket och alldeles för ofta när det inte är absolut nödvändigt! Kan du vara så snäll och istället lära dig hantera din vrede i fortsättningen, och kommentera konstruktivt!

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  2 april 2021 kl. 22:38:14
Alla dessa som nämns är enligt mig utmärkta skådespelare man kan inte hata eller se ned på någon bara för att de inte är kända. Det betyder ingenting om man är känd för man kan vara hur känd som helst men ändå var väldigt dålig på att dubba.

Håller med i stora drag!

Vilka kändisar är förresten dåliga på att dubba?

Kan kan inte komma på någon, iallafall inte i Sverige!

gstone

Okej :-\
Jag tar tillbaka min post :(

Han är bra på att spela Jonny Bravo ;D

Han är jätte bra som Johnny Bravo
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet  2 april 2021 kl. 22:50:10
Vilka kändisar är förresten dåliga på att dubba?

Kan inte komma på någon, iallafall inte i Sverige!
Jag vet inte riktigt men faktum kvarstår att det inte spelar roll om man är känd eller inte.

gstone

Han var även bra i Looney Tunes: Back in Action  :D ;)
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  2 april 2021 kl. 22:52:29
Jag vet inte riktigt men faktum kvarstår att det inte spelar roll om man är känd eller inte.

Jag håller helt med! Som sagt måste rösten passa karaktären!  ;)

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet  2 april 2021 kl. 22:50:50
Okej :-\
Jag tar tillbaka min post :(

Han är bra på att spela Jonny Bravo ;D

Han är jätte bra som Johnny Bravo
Citat från: gstone skrivet  2 april 2021 kl. 22:54:14
Han var även bra i Looney Tunes: Back in Action  :D ;)
Vad handlade då ditt första inlägg om? Varför var du så arg?

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  2 april 2021 kl. 22:57:35
Vad handlade då ditt första inlägg om? Varför var du så arg?

För att han inte är en skådespelare eller ens en musiker  :(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.