Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Cartoon Network & Boomerang (Eftersöker Avssnit)

Startat av samlarenjojo98, 1 juli 2023 kl. 01:10:57

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

samlarenjojo98

Hejsan!
Undrar om det finnas möjlighet att da del av lite gamla serier från CN o Boomerang
Jag hade tidigare en hårddisk med massa serier men den gick i backen vid flytten och går tyvärr inte att rädda :( så om någon skulle kunna hjälpa mig skulle jag vara otroligt tacksam :D

MOA

Citat från: samlarenjojo98 skrivet  1 juli 2023 kl. 01:10:57Hejsan!
Undrar om det finnas möjlighet att da del av lite gamla serier från CN o Boomerang
Jag hade tidigare en hårddisk med massa serier men den gick i backen vid flytten och går tyvärr inte att rädda :( så om någon skulle kunna hjälpa mig skulle jag vara otroligt tacksam :D
Titta mycket på Boomerang men spelade aldrig in nåt,sorgligt att hårdisken gick i backen.Samma sak har hänt mig men de fanns helt andra grejer på den,grejer som int gick & rädda

samlarenjojo98

Citat från: MOA skrivet  1 juli 2023 kl. 14:29:04Titta mycket på Boomerang men spelade aldrig in nåt,sorgligt att hårdisken gick i backen.Samma sak har hänt mig men de fanns helt andra grejer på den,grejer som int gick & rädda
jätte tråkigt hade verkligen fint material där inne :(