Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Hur många grejer är det okej att man har? Är det okej att man har 25?

Startat av Mathilda Gustafsson, 4 december 2020 kl. 22:14:24

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Mathilda Gustafsson

Citat från: Lilla My skrivet  5 december 2020 kl. 00:22:12
That's totally okay. Om jag kunde printa ut och frame'a bilder på min celeb crush skulle jag fan göra det.
Varför kan du inte det?


Lilla My

Haha nej, är singel som fan och bor typ ensam. Men eftersom jag mest stirrar in i en datorskärm om dagarna i alla fall så ser jag mer nytta i att ha bilderna samlade på datorn :)

Elios

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  4 december 2020 kl. 23:06:55
läs ämnets titel innan du svarar jag har inte sagt någonting om tjejer utan jag frågar om det är okej att ha 25 grejer.

Jaha då läste jag fel då måste det vara som dom sa autokorrekt.

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  4 december 2020 kl. 23:13:23

Förresten så är jag 100 % straight och gillar bara riktiga män. Men det låter ju helt ologiskt att bara ha 25 grejer. Du måste ju kunna förklara vad det är för 25 grejer du ska ha. Annars är det ju vad som helst som du kan ha grejer utav.  :o


Och jag är också 100% hetero och gillar bara riktiga kvinnor! 😤

MOA

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  5 december 2020 kl. 00:21:15
Nej jag har inte tagit dem själv de är från internet men jag har de inramade i hela min lägenhet...

Spoiler
De är Per Sandborgh
[close]
Du e kär LoL

Lilla My


Mathilda Gustafsson

#21
Citat från: Lilla My skrivet  5 december 2020 kl. 19:27:44
Inge fel i att ha celeb crushes - Det är en fin känsla.
Fast för mig är det lite annorlunda till exempel så känner jag ibland att jag hatar Annica Smedius för att hon har varit gift med Per Sandborgh jag har dock inget problem med mina styvbarn Matilda och Emil Smedius.

Lilla My

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  5 december 2020 kl. 19:40:07
Fast för mig är det lite annorlunda till exempel så känner jag ibland att jag hatar Annica Smedius för att hon har varit gift med Per Sandborgh jag har dock inget problem med mina styvbarn Matilda och Emil Smedius.



Lilla My

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  5 december 2020 kl. 20:03:26
Tycker du att jag är konstig?

Tycker du är modig som vågar erkänna hur du känner såhär på öppet forum.

... Och lite konstig. Then again jag ska fan inte säga något med tanke på hur besatt jag är för tillfället...

KalleRussin

Jag vill bara flika in här lite snabbt~

Celeb crushes är helt ok! Bara se till att skilja på vad som är verklighet och vad som är önskedrömmar; att hata en människa för att hen är tillsammans med ens crush och att kalla någon annans barn för styvbarn när man inte har någon relation till personen i fråga är lite att gå över gränsen enligt min åsikt (om man inte gör det ironiskt det vill säga - jag kan kalla personer för mina "söner/döttrar", men bara på skoj).

Men som sagt; om det gör dig lycklig och inte skadar någon i processen, så ser jag inget fel med det.
Fascinating

Mathilda Gustafsson

Citat från: KalleRussin skrivet  5 december 2020 kl. 20:18:28
Jag vill bara flika in här lite snabbt~

Celeb crushes är helt ok! Bara se till att skilja på vad som är verklighet och vad som är önskedrömmar; att hata en människa för att hen är tillsammans med ens crush och att kalla någon annans barn för styvbarn när man inte har någon relation till personen i fråga är lite att gå över gränsen enligt min åsikt (om man inte gör det ironiskt det vill säga - jag kan kalla personer för mina "söner/döttrar", men bara på skoj).

Men som sagt; om det gör dig lycklig och inte skadar någon i processen, så ser jag inget fel med det.
Annica och Per faktiskt skilda så jag har en stor chans.

KalleRussin

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  5 december 2020 kl. 20:23:35
Annica och Per faktiskt skilda så jag har en stor chans.

Well, om det nu är fallet förstår jag inte varför du hatar henne?
Förresten, jag är lite nyfiken nu; vad är det med Per du tycker om så mycket? :)
Fascinating

Mathilda Gustafsson

Citat från: KalleRussin skrivet  5 december 2020 kl. 20:27:01
Well, om det nu är fallet förstår jag inte varför du hatar henne?
Förresten, jag är lite nyfiken nu; vad är det med Per du tycker om så mycket? :)
Han är så manlig, han är så sexig och vem vill inte vara ihop med Jokern. Jag hatar henne för att hon har fått Per men inte jag.

Elios

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  5 december 2020 kl. 20:29:57
Han är så manlig, han är så sexig och vem vill inte vara ihop med Jokern. Jag hatar henne för att hon har fått Per men inte jag.

Det låter trevligt och absolut att du ska få ha en crush på honom om du vill det men jag vill inte vara den men jag tänker han måste ju vara flera år äldre än dig. Känns inte det lite konstigt?  ???