Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Hur många grejer är det okej att man har? Är det okej att man har 25?

Startat av Mathilda Gustafsson, 4 december 2020 kl. 22:14:24

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Soscla

Citat från: KalleRussin skrivet  5 december 2020 kl. 21:28:43
Har du själv nått celeb crush Soscla? Tycker också det är kul att läsa om sånt! (๑ᴖ◡ᴖ๑)♪

Typ alla! Senaste var väl Adam Driver enbart för hans roll som Kylo Ren, så var väl kanske mer karaktären haha! Men annars typ Tom Hiddleston, Idris Elba... (dvs bara populära pretty boys, ja jag är otroligt basic). Och Gerard Butler hahaha!
It's so fluffy I'm gonna die!

Soscla

It's so fluffy I'm gonna die!


Lilla My


gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Lilla My


KalleRussin

Citat från: Soscla skrivet  5 december 2020 kl. 22:41:31
Typ alla! Senaste var väl Adam Driver enbart för hans roll som Kylo Ren, så var väl kanske mer karaktären haha! Men annars typ Tom Hiddleston, Idris Elba... (dvs bara populära pretty boys, ja jag är otroligt basic). Och Gerard Butler hahaha!
Aaah några av dem känner jag igen! Hiddelston tycker jag också är väldigt stilig~ (◡‿◡✿)
Idris är en oerhört skicklig skådespelare imo! <3 Har inte sett så jättemycket av honom, men det jag har sett är fenomenalt~

Citat från: Lilla My skrivet  5 december 2020 kl. 22:56:05
Deforest Kelley  ;)



Myees, show your bby cowboi~ (ꈍᴗꈍ)♡
Fascinating

Elios

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  5 december 2020 kl. 20:54:59
Det står så här nu: Känd som drottningen av ironi och skämt.

Åhhhhhh, jaaaa!!!!!!! Det fattar jag ju men vad är det roliga. Ska jag liksom så fort hon skriver ett inlägg tro att hon skojar.
Det är inte som så att jag ser ett inlägg som hon skriver som låter lite konstigt att jag går in på hennes profil och fattar att aha det var ren ironi.

Så som Lilla My sa här innan så hade Mathilda Gustafsson bara behövt fråga vad vi tycker om stora åldersskillnader istället för att få fram en onödig reaktion om att vi trodde hon var dum i huvet som kunde ha en Crush på en 52 år äldre man.
Kommer bli svårt att veta vad som är sant eller falskt i fortsättningen!?  ??? ::)

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Lilla My

Citat från: KalleRussin skrivet  6 december 2020 kl. 00:51:46
Myees, show your bby cowboi~ (ꈍᴗꈍ)♡

Hej Kalle, how 'bout you? Har du någon kändis som betyder lite extra sådär atm ~ ?

... I mean I already know you do men försöker va artig och skit I dunno

KalleRussin

Citat från: Lilla My skrivet  6 december 2020 kl. 17:13:53
Hej Kalle, how 'bout you? Har du någon kändis som betyder lite extra sådär atm ~ ?

... I mean I already know you do men försöker va artig och skit I dunno

*drar ut lista* wELL I MEAN- yes, yes I do indeed have some celebs to swoon over now and then! ᕕ( ᐛ )ᕗ
Michael Sheen, Leonard Nimoy, David Tennant, Chris Pine, Alan Cummings, Simon Pegg - inte nödvändigtvis i ordning och av olika nivåer men det är dem som poppar upp i huvudet just nu ~ ( ∩ˇωˇ∩)♡
Vissa kanske är "lite udda" val men samtidigt så... hey, they're not really choices, they just kinda happen randomly ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    thank u for being a good bud I appreciate yer support danke danke
Fascinating

Soscla

Citat från: KalleRussin skrivet  6 december 2020 kl. 21:38:17
*drar ut lista* wELL I MEAN- yes, yes I do indeed have some celebs to swoon over now and then! ᕕ( ᐛ )ᕗ
Michael Sheen, Leonard Nimoy, David Tennant, Chris Pine, Alan Cummings, Simon Pegg - inte nödvändigtvis i ordning och av olika nivåer men det är dem som poppar upp i huvudet just nu ~ ( ∩ˇωˇ∩)♡

Alan Cummings! Jag lärde mig vem det var nyligen, typ förra året och gosh darn what a SNACKK!
It's so fluffy I'm gonna die!

Lilla My


Elios

Citat från: Soscla skrivet  6 december 2020 kl. 22:17:24
Alan Cummings! Jag lärde mig vem det var nyligen, typ förra året och gosh darn what a SNACKK!

Alan Cumming från Spy Kids 1-3, Familjen Flinta i Viva Rock Vegas samt då även Maskens Återkomst.  ;D

gstone

Citat från: Elios skrivet  7 december 2020 kl. 16:35:29
Alan Cumming från Spy Kids 1-3, Familjen Flinta i Viva Rock Vegas samt då även Maskens Återkomst.  ;D

Och han var röst i Smurfarna filmerna ! :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.