Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

En film med Disney-Prinsessorna

Startat av Disneyfantasten, 6 mars 2019 kl. 20:19:31

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Efter succén av Röjar-Ralf Kraschar Internet så pratas det om att Disney kanske har planer på att göra en egen spin-off film med Disney-Prinsessorna...

Hoppas då att de får samma svenska röster som de hade i den filmen...

moviefan

Citat från: Disneyfantasten skrivet  6 mars 2019 kl. 20:19:31
Efter succén av Röjar-Ralf Kraschar Internet så pratas det om att Disney kanske har planer på att göra en egen spin-off film med Disney-Prinsessorna...

Hoppas då att de får samma svenska röster som de hade i den filmen...

Hoppas verkligen den blir av.  :D

clara liljeberg

vad tror ni om där de var djur i en ny version där det inte var några människor eftersom jag inte tycker om jägaren som tar död på djuren och göra de till trofeer och soppor och vad sägs om där merida vore en björn och att mulan var en svan eller en elefant.

clara liljeberg

vad sägs om en ny prinsessa i form av ett bi som var dotter till bidrottningen för ingen har ju sett en prinsessa i djurvärlden där djur talar och tänker som människor och hon får namnet beetricia.

Samlaren

Citat från: moviefan skrivet 24 mars 2019 kl. 17:55:48
Hoppas verkligen den blir av.  :D

Det hade varit en bra ide, men då hoppas jag att de använder deras originala animation.

Disneyfantasten

Citat från: Samlaren skrivet  4 mars 2020 kl. 22:39:48
Det hade varit en bra ide, men då hoppas jag att de använder deras originala animation.

Om du med deras "originella animation" menar samma animation som i originalfilmerna så tror jag nog att det vid det här laget blir lite klurigt, det är nog mer sannolikt att de får samma design som i Röjar-Ralf Kraschar Internet...

Steffan Rudvall

Citat från: Samlaren skrivet  4 mars 2020 kl. 22:39:48
Det hade varit en bra ide, men då hoppas jag att de använder deras originala animation.
Om du menar original animation från deras egna filmer så är det nog inte så troligt hur skulle man göra det visa prinsessor är ju 3d och andra 2d.

clara liljeberg

kanske blir det en ny prinsessa om en zebra som heter zelda i djurvärlden för det kan inte finnas en prinsessa som djur i den där djur talar och tänker som människor så vad tror ni om en zebraprinsessa.

clara liljeberg

eller att det borde delas in i olika berättelser som när böcker börjar vändas av sig självt.