Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Tv-spel?

Startat av PAAATE, 6 januari 2005 kl. 14:53:11

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 4 gäster tittar på detta ämne.

PAAATE

Finns här någon som är lika intresserad av tv-spel som jag? För att förtydliga är jag maximalt jätte-intresserad!  ;D
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

GaBBe

Citat från: Patrik skrivet  6 januari 2005 kl. 14:53:11
Finns här någon som är lika intresserad av tv-spel som jag? För att förtydliga är jag maximalt jätte-intresserad!  ;D
För några år sen var jag data/tvspels nörd..älskade tekken 3...älskar det nu fortfarande men kör/köper aldrig spel längre..kör tekken 3 nån gång per halvår nu..

PAAATE

Köper du aldrig tv-spel!?  :o   Vi kan inte vara av samma ras. Om jag hade tillräckligt med pengar skulle jag köpa alla spel, tillbehör, konsoller o.s.v... Hmm, antagligen inte, eftersom jag bara köper grejor från Nintendo, men jag skulle i alla fall köpa alla grejor som de gjorde.
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

GaBBe

Citat från: Patrik skrivet  7 januari 2005 kl. 15:35:01
Köper du aldrig tv-spel!?  :o   Vi kan inte vara av samma ras. Om jag hade tillräckligt med pengar skulle jag köpa alla spel, tillbehör, konsoller o.s.v... Hmm, antagligen inte, eftersom jag bara köper grejor från Nintendo, men jag skulle i alla fall köpa alla grejor som de gjorde.
spenderar hellre 8500 på en mik..=P

PAAATE

Hmpf, knäppskalle! Om du kan läsa vad det står, ta inte till dig, jag menade det inte... så mycket.  ;)
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

GaBBe

Citat från: Patrik skrivet  7 januari 2005 kl. 23:24:49
Hmpf, knäppskalle! Om du kan läsa vad det står, ta inte till dig, jag menade det inte... så mycket.  ;)
klart jag kan läsa det..när man trycker citera blir all text likadan..;) tar gärna åt mig..e jueh inge fel å va lite knäppisch..=P

PAAATE

#6
Verkligen inte! Lyssna bara på "Hej domstol!" i P3.

Favoritcitat:
"Eller så var de bara idioter."
"Ja, och av en händelse råkar jag sitta med Per Gessles dagbok, här i knät!"
"Se upp, Ola! En slemklump!"
"Så, jungfru Maria låg alltså med en varelse av ljus."
"Det är väl inget töntigt med det, en vuxen karl som går som en robot!"
"Nu är det dags för kvart-i-fem-ekot, och under tiden ska jag byta nikotinplåster, inte för att jag försöker sluta röka, utan för att jag har ett stort sår på armen och de vanliga plåstrena är slut!"
"Kungen är död!"
"Nästan allt som går att äta slutar på "mat"."
"Man får inte köra på cyklister."
"Sixten Klyke-Boske stod för scenframställning."

Alla citat är från "Hej Domstol!" i P3! ;)

Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

Erika

Jag spelar gärna lite TV-spel varje dag, just nu är det Mario Kart Double Dash!! som gäller.

PAAATE

Mario Kart: Double Dash! har jag tröttnat på, fast när jag kör det så är min favoritbana DK Mountain. Jag kör väldigt mycket 8-bits spel för tillfället. Idag klarade jag The Legend of Zelda för första gången, och det var skönt. Jag höll nämligen på att bli galen på de där ***** riddarna som springer runt. Ganon var mycket lättare att besegra, än jag trodde att han skulle vara.  :)
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

GaBBe

Har du kört Xena då..? =P..mitt andra favvospel efter Tekken 3 =)

PAAATE

Aldrig hört talas om det. Vilken konsoll?  ???
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

Erika

Citat från: Patrik skrivet 10 januari 2005 kl. 12:00:39
Aldrig hört talas om det. Vilken konsoll?  ???

Det är nog det till Playstation.

PAAATE

Brrr... Då vill jag inte ens höra talas om det! *Äcklad!*  :-X
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

Erika

Det finns även ett Xena-spel till N64, fast särsklit bra är det inte.
Nog för att jag gillar fightingspel, men när man har spelat en klassiker som Street Fighter II eller ett betydligt nyare som Soul Calibur II så framstår de flesta spel i den genren som medelmåttiga.  ::)

GaBBe

Jag har det till playstation..har du kört det lr?