Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Spelkläder

Startat av MOA, 30 januari 2021 kl. 16:13:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Har ni kläder med spelmotiv på?
Jag har en Mario T-Shirt,en Luigi T-Shirt(Som nu e försvunnen)En Mario Hoodie & ett Yoshi linne

Grimner

Jag gjorde en gång en egen tröja med tryck från Loophole: Skrattmagi och Glädjetjuvar. 8)
Piratkopiering är inte stöld - det är bevarande!
Stöld innebär förstörelse och förlust. Digital duplicering är skapande, och möjliggör för alla, oavsett bakgrund eller resurser, att ta del av livets mångfald. Det är inte bara etiskt, utan en ren dygd.
Tack till alla som fildelar. Ni är hjältar.

MOA

Citat från: Grimner skrivet 30 januari 2021 kl. 16:19:17
Jag gjorde en gång en egen tröja med tryck från Loophole: Skrattmagi och Glädjetjuvar. 8)
Har du den kvar?

Erika

Inte längre, men jag har haft en t-shirt med Zelda-motiv och ett linne med Peach på. Har även haft skor med Mario-motiv. 

MOA

Citat från: Erika skrivet 30 januari 2021 kl. 17:46:50
Inte längre, men jag har haft en t-shirt med Zelda-motiv och ett linne med Peach på. Har även haft skor med Mario-motiv.
Coolt men varför finns de int kvar?

Erika

Citat från: MOA skrivet 30 januari 2021 kl. 18:36:22
Coolt men varför finns de int kvar?

Växte ur skorna, om jag minns rätt. De andra plaggen blev bl. a. utslitna.

Grimner

Citat från: MOA skrivet 30 januari 2021 kl. 17:14:33
Har du den kvar?
Kanske någonstans i förrådet, men den är i varje fall alldeles för liten för mig numera. Antar att jag växt en del sedan jag var 11. ;D
Piratkopiering är inte stöld - det är bevarande!
Stöld innebär förstörelse och förlust. Digital duplicering är skapande, och möjliggör för alla, oavsett bakgrund eller resurser, att ta del av livets mångfald. Det är inte bara etiskt, utan en ren dygd.
Tack till alla som fildelar. Ni är hjältar.

MOA

Citat från: Grimner skrivet 30 januari 2021 kl. 18:59:30
Kanske någonstans i förrådet, men den är i varje fall alldeles för liten för mig numera. Antar att jag växt en del sedan jag var 11. ;D
Jag har också växt sen jag var 11 men de enda jag hade då var en Mario tröja i Picasso stil

Soscla

Jag har en vit t-shirt som det står "Welcome to Rapture" från Bioshock på.
It's so fluffy I'm gonna die!

MOA

I present fick jag en Luigi T-Shirt,en Link T-Shirt,en Triforce T-Shirt & en Mario på Yoshi T-Shirt