Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Söker lite tecknade TV-Serier

Startat av Jabberjaw, 27 december 2017 kl. 04:04:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

salle


Grimner

Citat från: salle skrivet 26 juni 2020 kl. 09:15:40
Lilo & Stitch
American Dragon
Du skulle händelsevis inte kunna dela/byta dessa med mig också? Det här var två av mina favoritserier på Disney Channel som barn.
Piratkopiering är inte stöld - det är bevarande!
Stöld innebär förstörelse och förlust. Digital duplicering är skapande, och möjliggör för alla, oavsett bakgrund eller resurser, att ta del av livets mångfald. Det är inte bara etiskt, utan en ren dygd.
Tack till alla som fildelar. Ni är hjältar.

salle

#17
Citat från: Grimner skrivet 28 juni 2020 kl. 06:04:22
Du skulle händelsevis inte kunna dela/byta dessa med mig också? Det här var två av mina favoritserier på Disney Channel som barn.
Det ska väl nog gå bra  :D. Skicka PM om vad du har. Är framförallt intresserad av Räddningspatrullen respektive Turtles som sändes på TV3 med Media Dubbs dubbning men det finns ju mycket annat som kan locka  :D.