Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Söker en tjejserie

Startat av clash, 30 mars 2006 kl. 21:33:55

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

clash

Jag söker en serie som är väldigt lik Lady Lovly Locks. Filmen såg jag på 90talet, eller kanske avsnittet så kan bara säga vad jag kommer ihåg. I scenen jag kommer ihåg var det en tjej/kvinna som hade hittat sina vänner under isen. Hon hade nån klänning på sig har jag för mig. Hur som hellst var det många människor som hade spegelbilder eller nåt under isen. Tror att det var nån häxa eller nåt som hade gjort det. Mer kommer jag inte ihåg. Om det skulle va Lady Lovly Locks måste den va väldigt ovanlig. Har 3 filmer redan så...
Pepper Ann//Winx Club/Trollz/Creepschool äger

Elios

Det var nog utan tvekan Lady Lovely Locks.
Men jag känner igen lite det om isen men inte riktigt det med häxan.
Internet är ju enklare att söka på idag och kunna hitta än förr. Men tror det är Lady Lovely Locks.

clara liljeberg

vad sägs om dragon high där det går draktonåringar där på skolan med tonårsproblem som kanske handlar om sex tonårstjejer som måste överleva drakskolan.

Simon Axelsson

Citat från: clara liljeberg skrivet 16 februari 2020 kl. 21:40:35
vad sägs om dragon high där det går draktonåringar där på skolan med tonårsproblem som kanske handlar om sex tonårstjejer som måste överleva drakskolan.

Jag tror inte det är en riktig serie
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

clara liljeberg

det kommer det visst att göra om den hade blivit tecknat som monster high och ever after high.

Daniel Hofverberg

Men nu pratar vi ju om serier som finns nu; inte sådana som (kanske) kommer att finnas...

clara liljeberg

då kan du säga till några att göra det som jag har hittat på annars så förvandlar jag de till sniglar så att de aldrig mer har blivit födda och äta de till middag som snigelgryta.om de inte gör som jag säger till de för jag har makt över filmvärlden och jag är inte galen alls.

Daniel Hofverberg

Citat från: clara liljeberg skrivet 17 februari 2020 kl. 22:45:53
då kan du säga till några att göra det som jag har hittat på annars så förvandlar jag de till sniglar så att de aldrig mer har blivit födda och äta de till middag som snigelgryta.om de inte gör som jag säger till de för jag har makt över filmvärlden och jag är inte galen alls.
Jag har tyvärr ingen makt att kunna få någon att göra sådana serier.

Men du som har så många idéer borde kanske satsa på att själv bli TV-serieproducent...?