Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.
Citat från: Daniel Hofverberg skrivet Idag kl. 08:29:55Jag ska genast maila till UIP angående Minioner & Monster. Dock är det ju semestertider, så det finns en viss risk att personalen på marknadsavdelningen kan vara lediga, men vi får hoppas på det bästa.Exakt en vecka kvar till premiären
Citat från: gstone skrivet Igår kl. 21:01:55Jag undrar credits till Minioner & Monster ?Jag ska genast maila till UIP angående Minioner & Monster. Dock är det ju semestertider, så det finns en viss risk att personalen på marknadsavdelningen kan vara lediga, men vi får hoppas på det bästa.

Citat från: gstone skrivet 19 juni 2026 kl. 22:58:42bör vi inte lägga upp Toy story 5 XCredits, nu när filmen haft premiär och vi har foton på credits ?Det har du så rätt i - jag har haft fullt upp de senaste dagarna, men jag jobbar på saken.
daniel brukar ju gilla att ha credits upplagda vid premären

Citat från: gstone skrivet 16 juni 2026 kl. 09:51:08Jag går sällan på bio på vardagar heller men precis som Zootroplis 2 gör jag ett undantag med em sådan här efterlängtad film ❤️❤️❤️❤️🥳🥳😁❗️Själv är jag vanligtvis alldeles för trött efter jobbet för att vilja gå på bio en vardag. Ibland får man offra sig, om det är någon smalare film som bara går i Skellefteå några få dagar eller som inte alls går på helger, men vi bör kunna utesluta att det skulle gälla Toy Story 5...
Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 16 juni 2026 kl. 09:42:14Det vore uppskattat - jag kommer nog inte att se filmen förrän på lördag eller söndag, då jag sällan vill gå på bio på arbetsdagar...Jag planerar också att fota credits imorgon. Går det som planerat bör jag kunna dela med mig av dem tidigast 16:15.
Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 16 juni 2026 kl. 09:42:14Det vore uppskattat - jag kommer nog inte att se filmen förrän på lördag eller söndag, då jag sällan vill gå på bio på arbetsdagar...Jag går sällan på bio på vardagar heller men precis som Zootroplis 2 gör jag ett undantag med em sådan här efterlängtad film ❤️❤️❤️❤️🥳🥳😁❗️
Citat från: gstone skrivet 16 juni 2026 kl. 05:45:57Jag ska försöka fota Toy Story 5 credits imorgonDet vore uppskattat - jag kommer nog inte att se filmen förrän på lördag eller söndag, då jag sällan vill gå på bio på arbetsdagar...
Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 9 juni 2026 kl. 20:41:35Jag har sett dubbcreditsen på SVT, men den står ju som sagt bara i grupp och är sannolikt också ofullständig - plus att regissör/tekniker saknas.tänkte att du nog redan sätt den, vill bara vara till hjäp

Citat från: gstone skrivet 9 juni 2026 kl. 20:36:20jaf fotade credits till ll tv-serierna Lånarna, men rösterna står bara group, men kan ändå posta bild om ni villJag har sett dubbcreditsen på SVT, men den står ju som sagt bara i grupp och är sannolikt också ofullständig - plus att regissör/tekniker saknas.

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 9 juni 2026 kl. 15:37:13Det är tyvärr inte alltid helt enkelt att få vettiga svar av Eurotroll, då de är lite oberäkneliga av sig - ibland får man svar inom timmar, och ibland får man vänta i flera månader...jaf fotade credits till ll tv-serierna Lånarna, men rösterna står bara group, men kan ändå posta bild om ni vill
Men jag ska göra ett tappert försök.
