Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.
Citat från: Daniel Hofverberg skrivet Idag kl. 00:00:24Jag mailade till UIP igår, men har tyvärr inte fått något svar än. Tills dess finns det tyvärr inget mer jag kan göra.Kan inte den på premiären då jag är på kryssning och kommer hem på onsdag
Får jag inte svar tills på måndag får jag försöka kontakta någon annan person på UIP, men jag har ännu inte fått något autosvar om frånvaro så jag har ingen anledning att misstänka att min kontaktperson skulle vara på semester.

Citat från: gstone skrivet Igår kl. 18:56:36Jag önskar credits till Minioner & monster !Jag mailade till UIP igår, men har tyvärr inte fått något svar än. Tills dess finns det tyvärr inget mer jag kan göra.
Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 24 juni 2026 kl. 08:29:55Jag ska genast maila till UIP angående Minioner & Monster. Dock är det ju semestertider, så det finns en viss risk att personalen på marknadsavdelningen kan vara lediga, men vi får hoppas på det bästa.Exakt en vecka kvar till premiären
Citat från: gstone skrivet 23 juni 2026 kl. 21:01:55Jag undrar credits till Minioner & Monster ?Jag ska genast maila till UIP angående Minioner & Monster. Dock är det ju semestertider, så det finns en viss risk att personalen på marknadsavdelningen kan vara lediga, men vi får hoppas på det bästa.

Citat från: gstone skrivet 19 juni 2026 kl. 22:58:42bör vi inte lägga upp Toy story 5 XCredits, nu när filmen haft premiär och vi har foton på credits ?Det har du så rätt i - jag har haft fullt upp de senaste dagarna, men jag jobbar på saken.
daniel brukar ju gilla att ha credits upplagda vid premären

Citat från: gstone skrivet 16 juni 2026 kl. 09:51:08Jag går sällan på bio på vardagar heller men precis som Zootroplis 2 gör jag ett undantag med em sådan här efterlängtad film ❤️❤️❤️❤️🥳🥳😁❗️Själv är jag vanligtvis alldeles för trött efter jobbet för att vilja gå på bio en vardag. Ibland får man offra sig, om det är någon smalare film som bara går i Skellefteå några få dagar eller som inte alls går på helger, men vi bör kunna utesluta att det skulle gälla Toy Story 5...
Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 16 juni 2026 kl. 09:42:14Det vore uppskattat - jag kommer nog inte att se filmen förrän på lördag eller söndag, då jag sällan vill gå på bio på arbetsdagar...Jag planerar också att fota credits imorgon. Går det som planerat bör jag kunna dela med mig av dem tidigast 16:15.
Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 16 juni 2026 kl. 09:42:14Det vore uppskattat - jag kommer nog inte att se filmen förrän på lördag eller söndag, då jag sällan vill gå på bio på arbetsdagar...Jag går sällan på bio på vardagar heller men precis som Zootroplis 2 gör jag ett undantag med em sådan här efterlängtad film ❤️❤️❤️❤️🥳🥳😁❗️
Citat från: gstone skrivet 16 juni 2026 kl. 05:45:57Jag ska försöka fota Toy Story 5 credits imorgonDet vore uppskattat - jag kommer nog inte att se filmen förrän på lördag eller söndag, då jag sällan vill gå på bio på arbetsdagar...