Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Skriv svar

Meddelandet har följande fel som måste rättas till innan du kan fortsätta:
Varning - medan du läste inläggen, hann någon posta ett annat svar i ämnet. Du kanske bör se över ditt inlägg.
Begränsningar: 10 per inlägg (10 återstår), Maximal total storlek 13,67 MB, maximal storlek per fil 13,67 MB
Kryssa av de bifogade filer du inte längre vill bifoga
Klicka eller dra filer hit för att bifoga dem.
Andra tillval
Verifiering:
Lämna detta fält tomt:
Skriv in bokstäverna som syns på bilden
Lyssna på bokstäverna muntligt / Begär en ny bild

Skriv in bokstäverna som syns på bilden:
Vilken var den svenska titeln på den första filmen "Star Wars"?:
Kortkommandon: ALT+S för att skicka/posta eller ALT+P för att förhandsgranska

Ämnessammanfattning

Skrivet av gstone
 - Idag kl. 01:38:15
Citat från: Daniel Hofverberg skrivet Idag kl. 00:00:24Jag mailade till UIP igår, men har tyvärr inte fått något svar än. Tills dess finns det tyvärr inget mer jag kan göra.

Får jag inte svar tills på måndag får jag försöka kontakta någon annan person på UIP, men jag har ännu inte fått något autosvar om frånvaro så jag har ingen anledning att misstänka att min kontaktperson skulle vara på semester.
Kan inte den på premiären då jag är på kryssning och kommer hem på onsdag  :)
Skrivet av Daniel Hofverberg
 - Idag kl. 00:00:24
Citat från: gstone skrivet Igår kl. 18:56:36Jag önskar credits till Minioner & monster !
Jag mailade till UIP igår, men har tyvärr inte fått något svar än. Tills dess finns det tyvärr inget mer jag kan göra.

Får jag inte svar tills på måndag får jag försöka kontakta någon annan person på UIP, men jag har ännu inte fått något autosvar om frånvaro så jag har ingen anledning att misstänka att min kontaktperson skulle vara på semester.
Skrivet av gstone
 - Igår kl. 18:56:36
Jag önskar credits till Minioner & monster !
Skrivet av gstone
 - Igår kl. 16:58:14
En säsong av Avatar: The Last Airbender (2024) kom på Netflix idag 

snälla kan du uppdatera rollistan daniel ?

många nya karaktärer har kommit
Skrivet av gstone
 - 24 juni 2026 kl. 08:36:58
Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 24 juni 2026 kl. 08:29:55Jag ska genast maila till UIP angående Minioner & Monster. Dock är det ju semestertider, så det finns en viss risk att personalen på marknadsavdelningen kan vara lediga, men vi får hoppas på det bästa. :)
Exakt en vecka kvar till premiären 
Skrivet av Daniel Hofverberg
 - 24 juni 2026 kl. 08:29:55
Citat från: gstone skrivet 23 juni 2026 kl. 21:01:55Jag undrar credits till Minioner & Monster ?
Jag ska genast maila till UIP angående Minioner & Monster. Dock är det ju semestertider, så det finns en viss risk att personalen på marknadsavdelningen kan vara lediga, men vi får hoppas på det bästa. :)
Skrivet av gstone
 - 23 juni 2026 kl. 21:01:55
Jag undrar credits till Minioner & Monster ?
Skrivet av Daniel Hofverberg
 - 20 juni 2026 kl. 03:45:34
Citat från: gstone skrivet 19 juni 2026 kl. 22:58:42bör vi inte lägga upp Toy story 5 XCredits, nu när filmen haft premiär och vi har foton på credits ?

daniel brukar ju gilla att ha credits upplagda vid premären
Det har du så rätt i - jag har haft fullt upp de senaste dagarna, men jag jobbar på saken. :)
Skrivet av gstone
 - 19 juni 2026 kl. 22:58:42
bör vi inte lägga upp Toy story 5 XCredits, nu när filmen haft premiär och vi har foton på credits ?

daniel brukar ju gilla att ha credits upplagda vid premären
Skrivet av Daniel Hofverberg
 - 17 juni 2026 kl. 00:33:04
Citat från: gstone skrivet 16 juni 2026 kl. 09:51:08Jag går sällan på bio på vardagar heller men precis som Zootroplis 2 gör jag ett undantag med em sådan här efterlängtad film ❤️❤️❤️❤️🥳🥳😁❗️
Själv är jag vanligtvis alldeles för trött efter jobbet för att vilja gå på bio en vardag. Ibland får man offra sig, om det är någon smalare film som bara går i Skellefteå några få dagar eller som inte alls går på helger, men vi bör kunna utesluta att det skulle gälla Toy Story 5...

Så då väntar jag hellre till helgen, och kan se filmen när jag är förhoppningsvis lite mer pigg och utvilad.
Skrivet av Simon Axelsson
 - 16 juni 2026 kl. 10:40:56
Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 16 juni 2026 kl. 09:42:14Det vore uppskattat - jag kommer nog inte att se filmen förrän på lördag eller söndag, då jag sällan vill gå på bio på arbetsdagar...
Jag planerar också att fota credits imorgon. Går det som planerat bör jag kunna dela med mig av dem tidigast 16:15.
Skrivet av gstone
 - 16 juni 2026 kl. 09:51:08
Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 16 juni 2026 kl. 09:42:14Det vore uppskattat - jag kommer nog inte att se filmen förrän på lördag eller söndag, då jag sällan vill gå på bio på arbetsdagar...
Jag går sällan på bio på vardagar heller men precis som Zootroplis 2 gör jag ett undantag med em sådan här efterlängtad film ❤️❤️❤️❤️🥳🥳😁❗️
Skrivet av Daniel Hofverberg
 - 16 juni 2026 kl. 09:42:14
Citat från: gstone skrivet 16 juni 2026 kl. 05:45:57Jag ska försöka fota Toy Story 5 credits imorgon
Det vore uppskattat - jag kommer nog inte att se filmen förrän på lördag eller söndag, då jag sällan vill gå på bio på arbetsdagar...
Skrivet av gstone
 - 16 juni 2026 kl. 05:45:57
Jag ska försöka fota Toy Story 5 credits imorgon
Skrivet av gstone
 - 10 juni 2026 kl. 17:52:39
Idag kom Disney channel serien Dragon striker på Disney Plus så jag önskar att du skrev av credits till den och lägger upp på hemsidan ?

från vad jag sett på disney under slut texterna gör Eurotroll dubbningen