Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Skriv svar

Meddelandet har följande fel som måste rättas till innan du kan fortsätta:
Varning: Det har inte skrivits nya inlägg i detta ämne på 120 dagar.
Om du inte är säker på att du faktiskt vill svara i det här ämnet, så bör du överväga att istället starta ett nytt ämne.
Begränsningar: 10 per inlägg (10 återstår), Maximal total storlek 13,67 MB, maximal storlek per fil 13,67 MB
Kryssa av de bifogade filer du inte längre vill bifoga
Klicka eller dra filer hit för att bifoga dem.
Andra tillval
Verifiering:
Lämna detta fält tomt:
Skriv in bokstäverna som syns på bilden
Lyssna på bokstäverna muntligt / Begär en ny bild

Skriv in bokstäverna som syns på bilden:
Skriv ordet "film" i rutan (utan citattecken).:
Kortkommandon: ALT+S för att skicka/posta eller ALT+P för att förhandsgranska

Ämnessammanfattning

Skrivet av Varsågod
 - 18 maj 2020 kl. 20:32:08
Finns det inte någon Disneytråd där de här inläggen - och liknande Disneyrelaterade inlägg som inte diskuterar en enskild film i stort - kan infogas/postas från första början i stället för att utgöra ett eget ämne? Det är ju en ganska nischad frågeställning, så det kanske är att ta i med en egen tråd, tänker jag.

Skrivet av gstone
 - 18 maj 2020 kl. 19:32:43
Citat från: Steffan Rudvall skrivet 18 maj 2020 kl. 18:59:40
Du menar som i Johnny Bravo ja det skulle de ju kunna ha gjort
Fast med den riktiga rösten Sjögren var ju inte röst till sig själv där  ;)
Skrivet av Steffan Rudvall
 - 18 maj 2020 kl. 18:59:40
Citat från: gstone skrivet 18 maj 2020 kl. 18:56:29
om jag dubbade  Familjen Robinson  skulle jag bara ändra en replik !!

Istället för att Wilbur säjer att hans pappa ser ut som" Tom Selleck" skulle jag ändrar det till Ted Åström istället !

jag rycker detta skulle varit så prefekt och så lätt att göra dom kan ha kvar bilden av Selleck, MEN ändra det till Åström i dialog !!
Du menar som i Johnny Bravo ja det skulle de ju kunna ha gjort
Skrivet av gstone
 - 18 maj 2020 kl. 18:56:29
om jag dubbade  Familjen Robinson  skulle jag bara ändra en replik !!

Istället för att Wilbur säjer att hans pappa ser ut som" Tom Selleck" skulle jag ändrar det till Ted Åström istället !

jag rycker detta skulle varit så prefekt och så lätt att göra dom kan ha kvar bilden av Selleck, MEN ändra det till Åström i dialog !!