På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 11 april 2020 kl. 10:26:03
För er som inte visste så görs skurken Vilgax röst av Gunnar ErnbladHan dubbar honom väldigt bra tycker jag

Han dubbar honom väldigt bra tycker jag


Citat från: Larre skrivet 30 mars 2008 kl. 13:13:19
Fick mail från Annica Smedius idag.
Så är det med det, det är alltså INTE Annica som gör Bens röst!
CitatHej Oscar!
Nej, det är inte jag som gör rösten (hm, nu måste jag ju lyssna- känner
inte till serien alls, faktiskt. Nu har jag ju inte koll på alla serier som
dubbföretagen håller på med, men just den här har jag faktiskt aldrig hört
talas om. Jag kan fråga runt på Sun och EuroTroll, så får vi se om jag får
tag på lite info.
Ha det gott,
Annica