Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Skriv svar

Begränsningar: 10 per inlägg (10 återstår), Maximal total storlek 13,67 MB, maximal storlek per fil 13,67 MB
Kryssa av de bifogade filer du inte längre vill bifoga
Klicka eller dra filer hit för att bifoga dem.
Andra tillval
Verifiering:
Lämna detta fält tomt:
Skriv in bokstäverna som syns på bilden
Lyssna på bokstäverna muntligt / Begär en ny bild

Skriv in bokstäverna som syns på bilden:
Vilket är det högsta talet du kan få till om du bara får använda en siffra?:
Kortkommandon: ALT+S för att skicka/posta eller ALT+P för att förhandsgranska

Ämnessammanfattning

Skrivet av Haap
 - Igår kl. 17:57:20
Citat från: gstone skrivet Igår kl. 17:32:11vilka avsintt ?
Det är jag osäker på själv, ingen aning vilka avsnitt som fanns innan dessvärre.
Möjligt att det är de sista avsnitten i säsongen.
Skrivet av gstone
 - Igår kl. 17:32:11
Citat från: Haap skrivet Igår kl. 14:15:28Brukar gå in på JustWatch hemsidan för att kolla efter nya serier/filmer som läggs in på de olika streamingsidor (främst tecknat).
Där finner jag DuckTales som har fått 2 nya avsnitt i säsong 1, och Darkwing Duck har fått 1 nytt avsnitt i säsong 2, tolkar jag detta rätt?

Länk till bilden:
https://imgur.com/a/4MZoSOf#lN9PJm5
vilka avsintt ?
Skrivet av Haap
 - Igår kl. 14:15:28
Brukar gå in på JustWatch hemsidan för att kolla efter nya serier/filmer som läggs in på de olika streamingsidor (främst tecknat).
Där finner jag DuckTales som har fått 2 nya avsnitt i säsong 1, och Darkwing Duck har fått 1 nytt avsnitt i säsong 2, tolkar jag detta rätt?

Länk till bilden:
https://imgur.com/a/4MZoSOf#lN9PJm5
Skrivet av Daniel Hofverberg
 - 29 juni 2025 kl. 23:24:30
Citat från: BPS skrivet 29 juni 2025 kl. 21:59:39Det är ju synd att kanalen blivit så svårtillgänglig annars hade man ju spelat in avsnitten därifrån om de nu går med originaldubbningen...
Precis min tanke, tyvärr är det ju inte så många som har tillgång till Disney Channel längre; nu när merparten av alla TV-leverantörer inte längre tillhandahåller kanalen... :(
Skrivet av BPS
 - 29 juni 2025 kl. 21:59:39
Det är ju synd att kanalen blivit så svårtillgänglig annars hade man ju spelat in avsnitten därifrån om de nu går med originaldubbningen...
Skrivet av gstone
 - 29 juni 2025 kl. 21:41:22
Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 29 juni 2025 kl. 21:40:08Då har de säkert kört med gamla mastrar
Per Sandborgh var petter

Skrivet av Mathilda Gustafsson
 - 29 juni 2025 kl. 21:40:08
Citat från: gstone skrivet 29 juni 2025 kl. 21:38:08ju jag har hört omdubbningen
Då har de säkert kört med gamla mastrar
Skrivet av gstone
 - 29 juni 2025 kl. 21:38:08
Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 29 juni 2025 kl. 21:36:50Det var antagligen ett avsnitt som inte har dubbats om...
ju jag har hört omdubbningen
Skrivet av Mathilda Gustafsson
 - 29 juni 2025 kl. 21:36:50
Citat från: gstone skrivet 29 juni 2025 kl. 21:35:59Disney channel visades ett avsintt av säsong 1 av knatte fnatte tjatte på äventyr idag och häpna och hör det var den gamla dubbningen inte omdubb gjord för Disney Plus !!
Det var antagligen ett avsnitt som inte har dubbats om...
Skrivet av gstone
 - 29 juni 2025 kl. 21:35:59
Disney channel visades ett avsintt av säsong 1 av knatte fnatte tjatte på äventyr idag och häpna och hör det var den gamla dubbningen inte omdubb gjord för Disney Plus !!
Skrivet av DingoPictures2005
 -  8 juni 2025 kl. 01:13:14
Citat från: BPS skrivet  8 juni 2025 kl. 01:11:50I de fem första avsnitten av säsongen spelar han Guld Ivar sen kan det hända att han är någon av Björnbusarna också men just Ulf spelar Sigge på heltid.
I see synd.
Skrivet av BPS
 -  8 juni 2025 kl. 01:11:50
Citat från: DingoPictures2005 skrivet  8 juni 2025 kl. 01:10:14Hörs Per något?
Per Sandborgh som Sigge är en av de bästa dubb insatserna i den svenska tecknat historien
I de fem första avsnitten av säsongen spelar han Guld Ivar sen kan det hända att han är någon av Björnbusarna också men just Ulf spelar Sigge på heltid.
Skrivet av DingoPictures2005
 -  8 juni 2025 kl. 01:10:14
Citat från: BPS skrivet  8 juni 2025 kl. 00:49:48Irene Lindh kommer tillbaka jag har för mig att Stockholm skådespelarna gör sina karaktärer i vissa avsnitt av den säsongen och i andra inte.
Hörs Per något?
Per Sandborgh som Sigge är en av de bästa dubb insatserna i den svenska tecknat historien
Skrivet av BPS
 -  8 juni 2025 kl. 00:49:48
Citat från: gstone skrivet  8 juni 2025 kl. 00:39:25Jag är på avsnitt 9 av säsong 2 och det låter resan som Birgitta Fernström tagit över Rollen som Matilda , det gick rätt fort.
Irene Lindh kommer tillbaka jag har för mig att Stockholm skådespelarna gör sina karaktärer i vissa avsnitt av den säsongen och i andra inte.
Skrivet av gstone
 -  8 juni 2025 kl. 00:39:25
Jag är på avsnitt 9 av säsong 2 och det låter resan som Birgitta Fernström tagit över Rollen som Matilda , det gick rätt fort.