Jag tycker om Claudia Galli !
Hon är jätte bra !
Citat från: gstone skrivet 8 januari 2023 kl. 07:14:19Jag tycker om Claudia Galli !
Hon är jätte bra !
Jag med! ❤️❤️❤️❤️🔥🔥🔥🔥
Citat från: gstone skrivet 8 januari 2023 kl. 07:14:19Jag tycker om Claudia Galli !
Hon är jätte bra !
Jag är ansvarig för den här trådens uppkomst :)
Hennes insatser i Bee Movie, Rango och Asterix och Vikingarna är fullkomligt fenomenala!
Citat från: Kloppstock skrivet 9 januari 2023 kl. 21:00:26Jag är ansvarig för den här trådens uppkomst :)
Varför det??
Citat från: gstone skrivet 10 januari 2023 kl. 12:27:57Han skrev någor dumt.
Vadå? Det var ju du som startade detta ämne. Så säger han att han har ansvar nej det är väl du snarare som har det som startade det. ^^
Citat från: Elios skrivet 10 januari 2023 kl. 13:12:27Vadå? Det var ju du som startade detta ämne. Så säger han att han har ansvar nej det är väl du snarare som har det som startade det. ^^
Han fick mig att sarta det !
Och det var inte jag som sagt något dumt.
Citat från: gstone skrivet 11 januari 2023 kl. 16:18:34Han fick mig att sarta det !
Och det var inte jag som sagt något dumt.
Vadå skrev han dig och fråga om du kunde starta det eller!?