Dubbningshemsidans forum

Dubbningar => Dubbningar och röster => Ämnet startat av: gstone skrivet 8 januari 2023 kl. 07:14:19

Titel: Claudia Galli
Skrivet av: gstone skrivet 8 januari 2023 kl. 07:14:19
Jag tycker om Claudia Galli !

Hon är jätte bra !
Titel: SV: Claudia Galli
Skrivet av: Elios skrivet 8 januari 2023 kl. 08:28:10
Citat från: gstone skrivet  8 januari 2023 kl. 07:14:19Jag tycker om Claudia Galli !

Hon är jätte bra !
Jag med! ❤️❤️❤️❤️🔥🔥🔥🔥
Titel: SV: Claudia Galli
Skrivet av: Kloppstock skrivet 9 januari 2023 kl. 21:00:26
Citat från: gstone skrivet  8 januari 2023 kl. 07:14:19Jag tycker om Claudia Galli !

Hon är jätte bra !
Jag är ansvarig för den här trådens uppkomst :)
Titel: SV: Claudia Galli
Skrivet av: Disneyfantasten skrivet 9 januari 2023 kl. 22:11:24
Hennes insatser i Bee Movie, Rango och Asterix och Vikingarna är fullkomligt fenomenala!
Titel: SV: Claudia Galli
Skrivet av: Elios skrivet 10 januari 2023 kl. 12:17:16
Citat från: Kloppstock skrivet  9 januari 2023 kl. 21:00:26Jag är ansvarig för den här trådens uppkomst :)
Varför det?? 
Titel: SV: Claudia Galli
Skrivet av: gstone skrivet 10 januari 2023 kl. 12:27:57
Citat från: Elios skrivet 10 januari 2023 kl. 12:17:16Varför det??
Han skrev någor dumt.
Titel: SV: Claudia Galli
Skrivet av: Elios skrivet 10 januari 2023 kl. 13:12:27
Citat från: gstone skrivet 10 januari 2023 kl. 12:27:57Han skrev någor dumt.
Vadå? Det var ju du som startade detta ämne. Så säger han att han har ansvar nej det är väl du snarare som har det som startade det. ^^
Titel: SV: Claudia Galli
Skrivet av: gstone skrivet 11 januari 2023 kl. 16:18:34
Citat från: Elios skrivet 10 januari 2023 kl. 13:12:27Vadå? Det var ju du som startade detta ämne. Så säger han att han har ansvar nej det är väl du snarare som har det som startade det. ^^
Han fick mig att sarta det !

Och det var inte jag som sagt något dumt.
Titel: SV: Claudia Galli
Skrivet av: Elios skrivet 12 januari 2023 kl. 04:35:02
Citat från: gstone skrivet 11 januari 2023 kl. 16:18:34Han fick mig att sarta det !

Och det var inte jag som sagt något dumt.
Vadå skrev han dig och fråga om du kunde starta det eller!?