Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Dubbens Hjältar - frågor till Irene Lindh

Startat av Mr.Facemaker, Igår kl. 21:45:16

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Mr.Facemaker

Lördag 6/12 kommer inspelning ske av Dubbens Hjältar avsnitt 5 äga rum, med Irene Lindh som gäst! Det vore jätteroligt om jag kunde få med fler frågor härifrån forumet, så mata på med era funderingar! Vad vill ni veta om Irene?

OBS! Ni som redan ställt frågor i min första tråd behöver inte ställa dem på nytt! Jag läser alla frågor och tar med så många som möjligt!

Lillefot

Undrar mest om hon minns någon roll som var speciellt rolig att få göra.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

Hey Arnold på svenska

Citat från: Mr.Facemaker skrivet Igår kl. 21:45:16Lördag 6/12 kommer inspelning ske av Dubbens Hjältar avsnitt 5 äga rum, med Irene Lindh som gäst! Det vore jätteroligt om jag kunde få med fler frågor härifrån forumet, så mata på med era funderingar! Vad vill ni veta om Irene?

OBS! Ni som redan ställt frågor i min första tråd behöver inte ställa dem på nytt! Jag läser alla frågor och tar med så många som möjligt!
Min fråga är vad hon minns när hon gjorde rösten till Fru Matilda och varför passade hennes röst så bra till karaktären?

Irene Lindh skulle passa så bra som Chiyo Shuzenji (Recovery Girl) från My Hero Academia för det är hennes röst jag hör när jag föreställer en svensk röst.
Lycka är när några kan skicka svenska avsnitts från Hey Arnold till mig.

https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=12183.msg87048#msg87048

MOA

Tänker bara på Märta Höson men den frågan är säkert redan ställd, typiskt för mig