Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Familjen Addams (de animerade tv-serierna)

Startat av RWB, 4 september 2016 kl. 18:35:17

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 16 oktober 2024 kl. 21:42:09Kaka LoL, hade för mig att Steffan skrev onaturlig i ett annat ämne
Att baka är väl inte onaturligt? Eller du kanske menar att jag påpekat att Gunnar var så pass bra på att förställa sin röst att det ibland inte låter naturligt?

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 16 oktober 2024 kl. 21:45:34Att baka är väl inte onaturligt? Eller du kanske menar att jag påpekat att Gunnar var så pass bra på att förställa sin röst att det ibland inte låter naturligt?
Gunnar naturligtvis! Kommer aldrig finnas en annan VA som honom

TonyTonka

Jag håller just nu på att titta på Familjen Addams i Spökstaden utgiven av Egmont. Rösterna tillhör bland annat Anja Schmidt, Håkan Mohede och Mats Qviström. Kommer lägga upp mer detaljerad röstlista senare i Röstlistor-tråden.
- Why do farts smell so funny?
- They're made of laughing gas!
~Timon and Pumbaa's Jungle Games