Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Elio

Startat av gstone, 8 november 2022 kl. 23:28:45

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 29 november 2025 kl. 17:09:01Okej, femte gången denna höst, och det såg ännu värre ut den här gången, precis som jag upptäckte tidigare både på CityGross i Stora Bernstorp och Ica Maxi i Västra Hamnen så är filmhyllorna nästan borta, detta är en garanti att jag måste lära mig att handla på internet snarast, det blir mitt nästa nyårs-mål!

Tillsvidare så lägger jag till denna film på min julklappslista!
Coop Jägersro har fortfarande en hyfsad avdelning där de fortfarande får in nysläpp.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 29 november 2025 kl. 18:28:39Coop Jägersro har fortfarande en hyfsad avdelning där de fortfarande får in nysläpp.
Det var där jag kollade idag, Coop i Jägersro alltså, jag gör ett nytt försök i januari.

gstone

Vi har fått lite klarhet om varför dom tog bort at Elio var homosexuell i den färdiga filmen ä

Pete doctor sa
CitatVi gör en film, inte terapi för hundratals miljoner dollar."
detta låter ju som dumheter 
Att LGBTQ+ personer existerar är ju inte något seriöst issue so, föräldrar behöver ha lång konvention med sina barn 

Visa människor gillar folk av samma kön visa människor vill vara ett annat kön !

Det är hur naturligt som helst inget vi behöver skydda barn ifrån 
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"