Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Wallace & Gromit: Hämnden har vingar (Vengeance Most Fowl, 2024)

Startat av gstone, 20 januari 2022 kl. 16:59:16

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Daniel Hofverberg

Citat från: Lennartsson skrivet  4 januari 2025 kl. 14:25:12Får du fram filmen med den här länken då? https://www.netflix.com/se/title/81351936
Jag får fram filmen, men kan inte spela upp den utan bara sätta påminnelse... :(

Så här ser det ut:
Skärmklipp Netflix Wallace.JPG

Märk väl formuleringen "Titeln kommer att visas i Min lista när den blir tillgänglig", vilket alltså antyder att den inte har släppts än... ???

Anders M Olsson

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  4 januari 2025 kl. 14:35:01Jag får fram filmen, men kan inte spela upp den utan bara sätta påminnelse... :(

Så här ser det ut:

Märk väl formuleringen "Titeln kommer att visas i Min lista när den blir tillgänglig", vilket alltså antyder att den inte har släppts än... ???
Du skulle kunna testa med att köra via VPN till Sverige bara för att få en annan ingång till internet.

Testa även med en annan webbläsare om du inte redan har gjort det.

TonyTonka

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  4 januari 2025 kl. 14:35:01Jag får fram filmen, men kan inte spela upp den utan bara sätta påminnelse... :(

Så här ser det ut:
Skärmklipp Netflix Wallace.JPG

Lite off-topic kanske, men jag gillar att det står: Den här filmen är knasig xD

Förresten, borde inte det här ämnet ligga under Dubbningar och röster, då denna filmen ju har svensk dubbning?  ???
- Why do farts smell so funny?
- They're made of laughing gas!
~Timon and Pumbaa's Jungle Games

Daniel Hofverberg

Citat från: Anders M Olsson skrivet  4 januari 2025 kl. 15:21:08Du skulle kunna testa med att köra via VPN till Sverige bara för att få en annan ingång till internet.

Testa även med en annan webbläsare om du inte redan har gjort det.
Mycket märkligt, när jag ansluter med svensk VPN så kommer jag åt filmen och kan spela upp den... ???

Jag har aldrig varit med om något så märkligt...

MOA

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  5 januari 2025 kl. 13:53:08Mycket märkligt, när jag ansluter med svensk VPN så kommer jag åt filmen och kan spela upp den... ???

Jag har aldrig varit med om något så märkligt...
Ja allt låter helkönstigt