Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Elefantprinsessan

Startat av Anders M Olsson, 4 oktober 2017 kl. 13:07:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Mathilda Gustafsson

Citat från: BPS skrivet 13 augusti 2024 kl. 15:53:26Den 21 augusti påbörjas en ny reprisomgång men precis som vid den senaste omgången verkar det bara gälla säsong 1.
Kanske är det på grund av att säsong 2 finns på Amazon Prime med svenskt tal...

PatoskyeIII

Jag tror @Anders M Olsson nämnde att serien var censurerad på Barnkanalen. Hur är det med säsong 2 på Amazon Prime Video?

Anders M Olsson

Citat från: PatoskyeIII skrivet 15 augusti 2024 kl. 15:21:37Jag tror @Anders M Olsson nämnde att serien var censurerad på Barnkanalen. Hur är det med säsong 2 på Amazon Prime Video?
Vad jag kan se är den inte censurerad på Prime Video. Så "censuren" är nog ett resultat av SVTs egen nerklippning.

Det finns både svenskt och engelskt tal på Prime Video, men inga texter, varken på svenska eller engelska. Videokvalitén ser ut att vara väldigt hög med filstorlekar som är flera gånger större än på SVT och YouTube. Det är inte långt ifrån Blu-raykvalité.