Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Röjar-Ralf

Startat av TonyTonka, 31 juli 2026 kl. 03:42:41

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

TonyTonka

Är det någon som vet om det är Magnus Roosmann och Carla Abrahamsen som Ralf respektive Vanilja i klippen? Jag har särskilt dålig koll på hur Carla låter. Det enda förutom Röjar-Ralf jag sett henne i är som Peach i Mario-filmen. Och den insatsen har jag nästan glömt bort hur den låter. xD
- Why do farts smell so funny?
- They're made of laughing gas!
~Timon and Pumbaa's Jungle Games

Steffan Rudvall

Citat från: TonyTonka skrivet 31 juli 2026 kl. 03:42:41Är det någon som vet om det är Magnus Roosmann och Carla Abrahamsen som Ralf respektive Vanilja i klippen? Jag har särskilt dålig koll på hur Carla låter. Det enda förutom Röjar-Ralf jag sett henne i är som Peach i Mario-filmen. Och den insatsen har jag nästan glömt bort hur den låter. xD
Det där är Björn Bengtsson och Cecilia Wrangel. :)

Will Siv

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 31 juli 2026 kl. 03:44:00Det där är Björn Bengtsson och Cecilia Wrangel. :)
Så Cecilia har faktiskt varit Vanilja, perfekt

Och @Disneyfantasten föreslog Björn som Ralf
- what.

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet 31 juli 2026 kl. 18:10:26Så Cecilia har faktiskt varit Vanilja, perfekt

Och @Disneyfantasten föreslog Björn som Ralf
Det stämmer, jag föreslog även Magnus Roosmann som Maui, tycker båda karaktärerna har lite likheter med varandra.