Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Bilar - Kortfilmer

Startat av gstone, 20 februari 2016 kl. 20:05:23

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Jag undrar  om någon an säja mig vilka som är rösterna i Bilar Kortfilmerna ? Dom är som följer

Bärgarn på månen"
Bärgarn som privatdetektiv"
Utryckning för Bärgarn"
Bärgarns stora bedrifter"
El Bärgador"
OFB - Oidentifierad Flygande Bärgare"
Bärgarn i Tokyo"
Heavy metal-bärgarn"
Monster truck-bärgarn"
Luft under Bärgarn
Bärgarns tidsresa
Snura
Hicka
Störd
Kylarköping 500 1/2

Vilka är rösterna i dessa kortfilmer ?
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Soscla

Finns det så många kortfilmer?? Och alla handlar om Bärgarn?? D: Ack ve!
It's so fluffy I'm gonna die!

gstone

Citat från: Soscla skrivet 21 februari 2016 kl. 12:23:01
Finns det så många kortfilmer?? Och alla handlar om Bärgarn?? D: Ack ve!

Alla utom fyra handlar om Bärgarn.

Soscla

Citat från: gstone skrivet 21 februari 2016 kl. 14:20:07
Alla utom fyra handlar om Bärgarn.

Alldeles för mycket för min smak :P Eller de kanske är bra, jag är bara fortfarande så traumatiserad över Bilar 2, den var så hemsk!
It's so fluffy I'm gonna die!

Hampus.J

De finns Credits till några av kortfilmerna på den här sidan http://www.dubbningshemsidan.se/credits/kortfilmer/

Om du dessutom har Dvd Bärgarns hejdlösa historier så har jag för mig de står credits utsatt efter varje film där.
In Donaldismo Veritas

Elios

Jag har aldrig sett dom här alla. För finner inget nöje i dom och dom är helt totalt onödiga. 

gstone

Citat från: Elios skrivet  7 januari 2024 kl. 15:14:26Jag har aldrig sett dom här alla. För finner inget nöje i dom och dom är helt totalt onödiga.
Nu ska du inte ta i så mycket 😏🙁

Elios

Will Siv

Citat från: gstone skrivet 20 februari 2016 kl. 20:05:23Jag undrar  om någon an säja mig vilka som är rösterna i Bilar Kortfilmerna ? Dom är som följer

Bärgarn på månen"
Bärgarn som privatdetektiv"
Utryckning för Bärgarn"
Bärgarns stora bedrifter"
El Bärgador"
OFB - Oidentifierad Flygande Bärgare"
Bärgarn i Tokyo"
Heavy metal-bärgarn"
Monster truck-bärgarn"
Luft under Bärgarn
Bärgarns tidsresa
Snura
Hicka
Störd
Kylarköping 500 1/2

Vilka är rösterna i dessa kortfilmer ?
Med "Bärgarn's Hejdlösa Historier" (så alla förutom dom 4 sista, har inte sett dom fullt ut), från det jag kommer ihåg.

Jan Modin och Martin Stenmark är med i alla.

I flera avsnitt (men inte alla) medverkar tvillingar Mia & Pia, båda spelas av Anna Engh.

I "Monster Truck Bärgarn" spelas en av motståndarna av Göran Berlander och två andra bilar av Dick Eriksson.

Göran är även med i "Heavy Metal Bärgarn" som en variant av Tex (han ser inte exakt likadan ut som i filmen)

I början av "Bärgarn i Tokyo" medverkar Sheriffen och jag trodde först att det var Sven Melander, men jag kollade creditslistan på Disney+ och det är egentligen Magnus Veigas som spelar honom.

Alla "avsnitt" verkar ha kompletta creditslistor.  :)
- what.

gstone

Citat från: Will Siv skrivet 22 mars 2025 kl. 18:00:15Med "Bärgarn's Hejdlösa Historier" (så alla förutom dom 4 sista, har inte sett dom fullt ut), från det jag kommer ihåg.

Jan Modin och Martin Stenmark är med i alla.

I flera avsnitt (men inte alla) medverkar tvillingar Mia & Pia, båda spelas av Anna Engh.

I "Monster Truck Bärgarn" spelas en av motståndarna av Göran Berlander och två andra bilar av Dick Eriksson.

Göran är även med i "Heavy Metal Bärgarn" som en variant av Tex (han ser inte exakt likadan ut som i filmen)

I början av "Bärgarn i Tokyo" medverkar Sheriffen och jag trodde först att det var Sven Melander, men jag kollade creditslistan på Disney+ och det är egentligen Magnus Veigas som spelar honom.

Alla "avsnitt" verkar ha kompletta creditslistor.  :)
tack snälla du