Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

The Pinky and Perky Show (2008)

Startat av E, 24 juli 2026 kl. 10:35:56

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

E

Är det bara jag som kommer ihåg den här serien? Den sändes första gången i Sverige på Barnkanalen år 2009 och senaste reprisen var 2012 (enligt SMDB), kanske sändes senare också idk🤷�♂️

Avsnitt på engelska finns på Youtube men den svenska dubbningen verkar hittills vara "long lost media" tyvärr. Undrar om det finns nån här som har avsnitt på svenska inspelade?

Här e dom svenska rösterna jag minns:

Pinky: Kim Sulocki

Perky: Ola Forssmed

Sir Percival: Anders Byström

Sköldpaddan (minns inte hans namn): Sture Ström

Jag minns även att Johan Hedenberg var med

Will Siv

Citat från: E skrivet 24 juli 2026 kl. 10:35:56Är det bara jag som kommer ihåg den här serien? Den sändes första gången i Sverige på Barnkanalen år 2009 och senaste reprisen var 2012 (enligt SMDB), kanske sändes senare också idk🤷�♂️

Avsnitt på engelska finns på Youtube men den svenska dubbningen verkar hittills vara "long lost media" tyvärr. Undrar om det finns nån här som har avsnitt på svenska inspelade?

Här e dom svenska rösterna jag minns:

Pinky: Kim Sulocki

Perky: Ola Forssmed

Sir Percival: Anders Byström

Sköldpaddan (minns inte hans namn): Sture Ström

Jag minns även att Johan Hedenberg var med
Jag minns också serien och rösterna  :)

Minns också ett avsnitt med en häst filmstjärna som spelade Robin Hood, tror det var Fredrik Hiller som gjorde rösten......

Undrar vem gjorde katt tjejen (kommer inte ihåg hennes namn) ???
- what.