Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Zootropolis+ (2022, TV-serie)

Startat av Disneyfantasten, 7 april 2022 kl. 18:33:58

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet  9 november 2022 kl. 12:07:44I avsnitt 6 spelar Ellen Bergström :D Sam, Christffer Nordenrot Gerald, Erik Haag Flash och Jennie Jahsn :( Priscilla

Övriga röster är

Anneli Heed

Ayla Kabaca :)

Cecilia Frode ;D

Fredrik Hiller

Isabelle Rönnbäck

Lars Säfsund

Lisa Holmgren

Martin Redhe Nord och Mikaela Tidermark Nelson.

Jag kan nog gissa vilka som spelar Mrs Otterton, Mr Big, Clawhauser och Fru Fru här.

Disneyfantasten

Kollade just in alla 6 avsnitt på YouTube ikväll med engelskt tal, jag älskar verkligen kreativiteten, ser framemot när jag väl får se den svenska versionen på Disney+...

gstone

Det verkar som alla skådspelare från filmen återkom.
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Disneyfantasten

Jag har för mig att jag en gång fixade en tråd om denna serie för bara ett par år sedan men nu kan jag dessvärre inte hitta den i den enorma röran, men om någon skulle råka stöta på den så kan ni sammanfoga dessa.  :)

Jag har lite frågor angående denna serie: vilka spelar följande?;

- Molly Hopps

- Pop-Pop Hopps

- Konstapel Francine (elefant-polisen)

- Peter Moosebridge (nyhets-ankaren) (Adam Fietz stod inte alls med i rollistan)

- get-damen

- Noshörnings-Bossen

- Fru Frus man

- fåret som Clawhauser pratar med

(kommer kanske på flera senare)

(samt alla övriga röster i serien)

Jag har fortfarande inte sett den svenska versionen kan tilläggas (då jag fortfarande inte har privat tillgång till Disney+) utan bara den engelska versionen.

Disneyfantasten

Kan inte hitta tråden till Zootropolis+ i den enorma röran, så jag skriver det här istället...

Ser just på Zootropolis+ och är nära slutet.

Dubbningen är bra, Ellen Bergström insats som Sam är suveränt bra, och Christoffer Nordenrot är överraskande bra både som Gerald och övriga biroller.

Ole Ornered gör Noshörnings-Boss utan tvekan.

Daniel Hofverberg

Citat från: Disneyfantasten skrivet 21 april 2025 kl. 20:21:57Kan inte hitta tråden till Zootropolis+ i den enorma röran, så jag skriver det här istället...
enormt rörigt tycker jag inte det är, då den här tråden var det första jag hittade åt när jag sökte på "Zootropolis+" i sökfunktionen... :)