Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Ned’s Nwet

Startat av gstone, 16 februari 2025 kl. 17:17:50

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Tydligen finns det en svensk dubbningen Ned's Newt på Treehouse direkt svensk

Då ställer jag fråga om rösterna 

Dom har också dubbningar av andra 

Antar att dom är tagana från TV och inte gjorda för själva YT kannelera 
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Oskar

Citat från: gstone skrivet 16 februari 2025 kl. 17:17:50Tydligen finns det en svensk dubbningen Ned's Newt på Treehouse direkt svensk

Då ställer jag fråga om rösterna

Dom har också dubbningar av andra

Antar att dom är tagana från TV och inte gjorda för själva YT kannelera
jag antar att det sänder slut av 90 talet som antingen sänder på cartoon network eller fox kids i Sverige med svenska tal. denna serie har jag kanske har sett på kabel tv.

gstone

Citat från: Oskar skrivet 16 februari 2025 kl. 17:33:14jag antar att det sänder slut av 90 talet som antingen sänder på cartoon network eller fox kids i Sverige med svenska tal. denna serie har jag kanske har sett på kabel tv.
Vad är treehouse sverige dirket är dom ett riktigt bolag som klämmer inne serier z?
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Oskar

Citat från: gstone skrivet 16 februari 2025 kl. 17:38:44Vad är treehouse sverige dirket är dom ett riktigt bolag som klämmer inne serier z?
jag tror inte att den treehouse har kontor i Sverige. jag vet inte om treehouse är inblandad youtube kanal jag tror att en privatperson som ligger sidan. Ned's Newt har visat på cartoon network eller fox kids eller TCC i Sverige. jag har vet inte om jag har sett programmet.