Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Intervju med Christer Hagström (Wendros/Ozon Media)

Startat av gorehound, 18 februari 2025 kl. 15:55:11

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gorehound

Osäker på om denna tråd hör hemma här, flytta den gärna till något mer passande i så fall.
Hittade heller ingen äldre tråd av denna fina intervju med Christer Högström som gav ut mycket japansk film under 80-talet med Wendros :)

Disneyfantasten

Honom har jag då aldrig någonsin hört talas om förut...

BPS

Citat från: Disneyfantasten skrivet 18 februari 2025 kl. 16:13:59Honom har jag då aldrig någonsin hört talas om förut...
Eftersom att du oftast fokuserar på Disney och inte 80-tals anime på VHS.

Elios

BPS

Daniel Hofverberg

Citat från: BPS skrivet 18 februari 2025 kl. 17:56:25Ja, men han har inte jobbat med distribution sedan 2022 verkar det som.
Han har väl trappat ner under en tid, vilket är förståeligt då han ju trots allt är 81 år gammal idag.

Citat från: Disneyfantasten skrivet 18 februari 2025 kl. 16:13:59Honom har jag då aldrig någonsin hört talas om förut...
Personen har du kanske inte hört talats om, men jag är säker på att du har hört talats om Wendros och/eller Ozon Media? De flesta lär väl trots allt inte tänka på företagsinnehavare, men företagen i sig är ganska svåra att missa...