Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Paddington ?

Startat av gstone, 23 juni 2023 kl. 19:10:55

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Jag har nyther om den tredje Paddington filmen.

Var på forumet kan posta dom ?
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Elios

Citat från: gstone skrivet 23 juni 2023 kl. 19:10:55Jag har nyther om den tredje Paddington filmen.

Var på forumet kan posta dom ?
Vid bland då Filmer och TV-serier eller Dubbningar och röster tavlan.  :o

Daniel Hofverberg

Citat från: Elios skrivet 27 juni 2023 kl. 13:06:08Vid bland då Filmer och TV-serier eller Dubbningar och röster tavlan.  :o
Så länge vi inte har bekräftad information att filmen kommer att dubbas till något nordiskt språk, så rekommenderar jag en ny tråd på tavlan Filmer och TV-serier. Om och när vi får bekräftat att filmen dubbas till svenska och/eller något annat nordiskt språk, så flyttar jag eller Erika tråden till annan tavla. :)

Elios

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 27 juni 2023 kl. 21:48:47Så länge vi inte har bekräftad information att filmen kommer att dubbas till något nordiskt språk, så rekommenderar jag en ny tråd på tavlan Filmer och TV-serier. Om och när vi får bekräftat att filmen dubbas till svenska och/eller något annat nordiskt språk, så flyttar jag eller Erika tråden till annan tavla. :)
Bara att flytta då.  ;D