Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Lejonkungen 2: Simbas Skatt

Startat av Elios, 15 januari 2022 kl. 05:23:19

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: moviefan skrivet 29 december 2024 kl. 12:30:00Lejonkungen 2 är en bra uppföljare, fast jag tycker bäst om den första filmen.  ;)
Älskade den när jag var barn & tror att jag såg den fler gånger än första

moviefan

Citat från: MOA skrivet 29 december 2024 kl. 13:19:17Älskade den när jag var barn & tror att jag såg den fler gånger än första
Tycker 3an är bättre uppföljare. 

Disneyfantasten

Jag skulle säga att både 2an och 3an tillhör de bättre DisneyToon-uppföljarna, personligen har jag dock mycket ljusare syn på uppföljare i allmänhet än vad många andra har varesig det är biovisade eller släppta direkt till video/DVD, och jag tycker att många av Disneys uppföljare är mycket bättre än många av deras nyinspelningar.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 29 december 2024 kl. 19:04:15Jag skulle säga att både 2an och 3an tillhör de bättre DisneyToon-uppföljarna, personligen har jag dock mycket ljusare syn på uppföljare i allmänhet än vad många andra har varesig det är biovisade eller släppta direkt till video/DVD, och jag tycker att många av Disneys uppföljare är mycket bättre än många av deras nyinspelningar.
Den sanningen är en självklarhet