Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Dumma Mej 4

Startat av gstone, 28 januari 2024 kl. 22:10:07

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 17 augusti 2024 kl. 20:49:08Förresten, personligen tycker jag det känns som att Illuminations filmer inte riktigt varit lika bra sedan Minioner 2 som enligt mig var den senaste filmen de gjorde som var riktigt bra, de tre filmer som hittills gjorts efter den har inte nödvändigtvis varit dåliga men har inte riktigt varit på topp som de tidigare filmerna.

Super Mario Bros Filmen var visserligen välgjord och sevärd och jag uppskattar att han kombinerat nya saker och blandat dem med spelen, men den var inte riktigt på samma topp som de gamla Mario-spelen.

Änder var även den välgjord och sevärd, men filmen pendlade väldigt mycket för mig när det gäller alltifrån humor, karaktärs-personligheter, osv.

Dumma Mej 4 var även den välgjord och sevärd och jag uppskattar att man gjort kombination mellan både den och de tidigare filmerna (inklusive Minioner-filmerna) genom att låta karaktärer från dessa göra cameo-roller (lite som man gjorde med DreamWorks Kung Fu Panda 4), sen gillar jag Poppy Prescotts dynamik med Gru och jag gillar även honungsgrävlingen, men en del av humorn tyckte jag inte riktigt var på topp, tänker främst på toaletthumorn med bebisen.

Något som jag tycker att alla dessa tre filmer har gemensamt är att de har bra svenska dubbningar.
Vad blir deras nästa film ?
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 17 augusti 2024 kl. 21:29:50Vad blir deras nästa film ?
En uppföljare till Super Mario Bros filmen kommer att ha premiär 2026 och Minioner 3 kommer 2027.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 17 augusti 2024 kl. 21:32:57En uppföljare till Super Mario Bros filmen kommer att ha premiär 2026 och Minioner 3 kommer 2027.
Är så taggad!

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"