Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Disney on ice

Startat av TonyTonka, 21 januari 2015 kl. 17:48:46

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Här röstprov från Disney on Ice 
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 12 januari 2025 kl. 17:48:01Ska Disneyfantasten också gå i år ?
Ja, jag hade tänkt det, nu på lördag om inget oförutsett inträffar.

gstone

Citat från: gstone skrivet 12 januari 2025 kl. 18:49:24Här röstprov från Disney on Ice
det gick tyvärr inte att dela videos från mobilen :'(

BPS

Är det Mikaela Tidermark som är Belle ungefär 10 minuter in i klippet? Vet vi vem som spelar Lumiere? Jag undrar också över Ariel då det är inte är samma text som är filmen så det kan inte vara återanvänt.

https://youtu.be/2UeKceb0Y4k

gstone

Jag spelad in Woody, Jessie, Buzz, Bo Peep, Acke och Smackes röster för visa er på forumet

men nu kan jag inte lägga :-\

Disneyfantasten

Såg föreställningen idag och det var till största delen spektakulärt, förutom att jag hellre skulle vilja att de hade med första Mary Poppins och tecknade Aladdin istället för Mary Poppins Kommer Tillbaka och live-action Aladdin, sen tycker jag att man borde haft med Törnrosa bland prinsessorna i slutet.

Hursomhelst, nu var det ett tag sedan jag senast såg Toy Story 4 så jag minns inte hur Ankans & Kaninens röster lät eller hur Anette Belanders insats som Bo Peep lät och har dessa inte i färskt minne, men i övrigt tyckte jag det lät som samma röster som i filmen.

Claes Ljungmarks insats som Incredible är i ungefär samma klass som Johan Wahlström, då ingen av dessa riktigt passade i rollen och Allan Svensson (må han vila i frid) är vida överlägsen bägge dessa herrar i denna roll, resten av familjen vet jag inte vilka det var huruvida det var samma eller andra röster.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 18 januari 2025 kl. 16:50:06Såg föreställningen idag och det var till största delen spektakulärt, förutom att jag hellre skulle vilja att de hade med första Mary Poppins och tecknade Aladdin istället för Mary Poppins Kommer Tillbaka och live-action Aladdin, sen tycker jag att man borde haft med Törnrosa bland prinsessorna i slutet.

Hursomhelst, nu var det ett tag sedan jag senast såg Toy Story 4 så jag minns inte hur Ankans & Kaninens röster lät eller hur Anette Belanders insats som Bo Peep lät och har dessa inte i färskt minne, men i övrigt tyckte jag det lät som samma röster som i filmen.

Claes Ljungmarks insats som Incredible är i ungefär samma klass som Johan Wahlström, då ingen av dessa riktigt passade i rollen och Allan Svensson (må han vila i frid) är vida överlägsen bägge dessa herrar i denna roll, resten av familjen vet jag inte vilka det var huruvida det var samma eller andra röster.
Undra om Woody var samma röst , Jan har ju inte dubbat på ett tag.

TonyTonka

Citat från: Disneyfantasten skrivet 18 januari 2025 kl. 16:50:06Såg föreställningen idag och det var till största delen spektakulärt, förutom att jag hellre skulle vilja att de hade med första Mary Poppins och tecknade Aladdin istället för Mary Poppins Kommer Tillbaka och live-action Aladdin, sen tycker jag att man borde haft med Törnrosa bland prinsessorna i slutet.

Idag har jag äntligen sett föreställningen, och jag tyckte det lät som att Maria Rydberg var Elastaflickan. Men det var inte så lätt att höra, för volymen var ganska hög. xD
- Why do farts smell so funny?
- They're made of laughing gas!
~Timon and Pumbaa's Jungle Games

Disneyfantasten

Citat från: TonyTonka skrivet 24 januari 2025 kl. 22:01:08Idag har jag äntligen sett föreställningen, och jag tyckte det lät som att Maria Rydberg var Elastaflickan. Men det var inte så lätt att höra, för volymen var ganska hög. xD
Jag reagerade också på att volymen var för hög, även de senaste gångerna jag varit på bio (i höstas, när jag såg Den Vilda Roboten och Wicked bland annat) så tyckte jag att volymen var alldeles för hög.

gstone

gstone

jag ska se disney on ice om två veckor :D

gstone

Jag ska gå nu på söndag  :D

Det ska bli jättekul  :D

gstone

Det var väldigt mycket Encanto i år 

Såg just shown hade en underbar upplevese  :D  

gstone

Ariel, belle , Gaston och LeFou jade andra röster

gstone

Part of your world har fått en helt svensk översättning i shown.