Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Ringaren i Notre Dam 2

Startat av gstone, 26 juni 2023 kl. 00:56:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Vem är Nadia Alj och vad hände med henne sen ?

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

TonyTonka

Citat från: gstone skrivet 26 juni 2023 kl. 00:56:29Vem är Nadia Alj och vad hände med henne sen ?

Tror det är samma person som spelade Nadja Nilsson i gamla Bert-serien. Om det är samma person har jag för mig att hon är lärare idag.
- Why do farts smell so funny?
- They're made of laughing gas!
~Timon and Pumbaa's Jungle Games

Elios

Citat från: TonyTonka skrivet 26 juni 2023 kl. 02:40:54Tror det är samma person som spelade Nadja Nilsson i gamla Bert-serien. Om det är samma person har jag för mig att hon är lärare idag.
Vilket avsnitt var hon med i? 

MOA

Citat från: Elios skrivet 26 juni 2023 kl. 04:06:08Vilket avsnitt var hon med i?
Tjejen som Bert var kär i,gillar att dom har samma namn

TonyTonka

Citat från: Elios skrivet 26 juni 2023 kl. 04:06:08Vilket avsnitt var hon med i?
Avsnitt 4-7. Hon syns även i slutet av avsnitt 3 och 12.

Elios

Citat från: TonyTonka skrivet 26 juni 2023 kl. 19:54:39Avsnitt 4-7. Hon syns även i slutet av avsnitt 3 och 12.
Aha var det hon som Klimpen tog på där bak? 

TonyTonka

Citat från: Elios skrivet 26 juni 2023 kl. 23:26:39Aha var det hon som Klimpen tog på där bak?
Nä, det är Rebecka Molin, Nadja är tjejen som spelar fiol och har tre raggarbröder.

Elios

Citat från: TonyTonka skrivet 27 juni 2023 kl. 04:14:19Nä, det är Rebecka Molin, Nadja är tjejen som spelar fiol och har tre raggarbröder.
Ja nu låter det mer bekant.  ::)