Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Utgångna filmer

Startat av moviefan, 9 januari 2020 kl. 18:54:58

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

moviefan

https://www.youtube.com/watch?v=JJ-8RRbhr3M

Finns eller har Nico the unicorn funnits på dvd/vhs med svensk text ? 

Daniel Hofverberg

Jag har inget minne av att Nico the Unicorn från 1998 släppts i Sverige, och jag hittar heller inget som tyder på att filmen släppts eller sänts i någon form i Sverige; vare sig på VHS, DVD, streamingtjänster eller TV. :(

Filmen verkar heller inte ha blivit någon storsuccé någonstans i världen, och utifrån en snabbsökning verkar det som att den till dags dato bara släppts på DVD i USA, Tyskland och Frankrike samt på Blu-Ray endast i Tyskland och Frankrike. Jag kan säkert ha missat något lands utgåva i hastigheten, men helt klart verkar den inte ha släppts i alltför många länder...

Jag hittar heller inget som tyder på att någon utländsk utgåva skulle ha skandinavisk text (eller tal).