Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

kommande Disney filmer

Startat av gstone, 18 mars 2026 kl. 20:34:07

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: BrutalGeek skrivet 19 mars 2026 kl. 09:52:58Vad jag förstått skall flera av dessa skärmdumpar som cirkulerar vara AI, så hade tagit med en nypa salt. Vid en snabb googling kan jag inte hitta någon info om att de tre sista filmerna ens skulle vara i produktion

edit: I synnherhet i första skärmdumpen kan man se att Disney loggan över "Guardians of Tommorrow" är AI
Förvånar mig inte om Encanto 2 snart dyker upp som påhittad uppföljare. Om filmen blir verklighet kan jag inte säga något om

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 19 mars 2026 kl. 11:03:08Förvånar mig inte om Encanto 2 snart dyker upp som påhittad uppföljare. Om filmen blir verklighet kan jag inte säga något om
Men med tanke på hur enormt populär den blev så tror jag att sannolikheten är stor att den ändå blir verklighet, det vore ju dumt av Disney att inte göra något mer med Encanto med tanke på vilken stor hit den blev med publiken.

Då verkar det se betydligt mörkare ut för Raya och Den Sista Draken, En Annorlunda Värld och Önskan som inte verkar ha gjort lika stort intryck på publiken och som Disney för närvarande inte verkar ha några planer på att göra något nytt med för närvarande.  :(

MOA