Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Superhjältar/Skurkar som hittills inte fått en egen film

Startat av E, 3 februari 2020 kl. 18:15:51

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

E

Det finns ju många Superhjältar/Skurkar från Marvel/DC som inte har fått en egen film men finns det några som ni vill se en film med

Jag hade gärna velat se filmer med:

She-Hulk (hon borde spelas av Ruth Wilson)

Poison Ivy (hon borde spelas av Jayma Mays)

Scarlet Witch (det ska komma en sitcom-serie med henne på Disney+ men en film vore också bra)

Green Arrow

Reptil (han borde spelas av Zac Efron)

Kom inte på fler

Alexander

Citat från: Erik Dahlberg skrivet  3 februari 2020 kl. 18:15:51
Finns det någon Superhjälte/Skurk från Marvel/DC som hittills inte har fått en egen film men som ni vill se ändå

Jag hade gärna velat se filmer med:

She-Hulk (hon borde spelas av Ruth Wilson)

Poison Ivy (hon borde spelas av Jayma Mays)

Scarlet Witch (det ska komma en sitcom-serie med henne på Disney+ men en film vore också bra)

Green Arrow

Reptil (han borde spelas av Zac Efron)

Kom inte på fler

Kanske även:
Star Sapphire
Livewire
Giganta
Cheetah

Elios

Tombstone i Spider Man borde vara med i en film eller få en och spelas av Vinnie Jones isåfall.  ;D

Simon Axelsson

Citat från: Elios skrivet 25 mars 2020 kl. 07:30:05
Tombstone i Spider Man borde vara med i en film eller få en och spelas av Vinnie Jones isåfall.  ;D

Tekniskt sätt var han ju med i Into The Spider-Verse, men den kanske du inte räknar med
Biofilmer 2025: 96, varav 6 omtittningar
Biofilmer 2026 hittills: 44

Elios

Citat från: Simon Axelsson skrivet 25 mars 2020 kl. 07:32:38
Tekniskt sätt var han ju med i Into The Spider-Verse, men den kanske du inte räknar med

Minns det så väldigt dåligt. Var han Tombstone där eller en av skurkarna för kommer mest bara ihåg Kingpin.  :o

Simon Axelsson

Citat från: Elios skrivet 25 mars 2020 kl. 07:35:23
Minns det så väldigt dåligt. Var han Tombstone där eller en av skurkarna för kommer mest bara ihåg Kingpin.  :o

Tombstone agerade lite som Kingpins högra hand
Biofilmer 2025: 96, varav 6 omtittningar
Biofilmer 2026 hittills: 44

Elios

Citat från: Simon Axelsson skrivet 25 mars 2020 kl. 07:53:29
Tombstone agerade lite som Kingpins högra hand

Var inte så insatt just då. Men vi får väl se om han kanske dyker upp i någon framtida uppföljare.  ;D

Elios

Citat från: Elios skrivet 28 mars 2020 kl. 04:00:20Var inte så insatt just då. Men vi får väl se om han kanske dyker upp i någon framtida uppföljare.  ;D
Såg faktiskt idag Spider-Man: Across the Spider-Verse men där var inte Tombstone med.