Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Scooby Doo

Startat av TonyTonka, 16 juli 2008 kl. 01:26:12

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 4 gäster tittar på detta ämne.

Vilken är den bästa Scooby-Doo tv-serien?

Scooby Doo, Where Are You? (Scooby Doo, Var är du?)
9 (20.5%)
The Scooby-Doo Show
17 (38.6%)
Scooby-Doo and Scrappy
3 (6.8%)
The New Scooby-Doo Movies
3 (6.8%)
The New Scooby-Doo Mysteries
0 (0%)
The 13 Ghosts of Scooby-Doo
1 (2.3%)
Scooby's All-Star Laff-A-Lympics
0 (0%)
A Pup Named Scooby-Doo (Valpen Scooby-Doo)
1 (2.3%)
What's New Scooby-Doo? (Våran Scooby-Doo)
4 (9.1%)
Scooby-Doo and Shaggy get a Clue (Scooby-Doo och Shaggy spanar vidare)
0 (0%)
Scooby Doo! Mystery Incorperated (Scooby Doo! Mysteriegänget)
5 (11.4%)
The New Scooby-Doo and Scrappy Show
1 (2.3%)

Antal personer som röstat: 42

MOA

Citat från: gstone skrivet Igår kl. 09:36:17Lusigt namn honom har jag aldrig hört talas om
*Henne, gstone!

Oskar

Citat från: gstone skrivet Igår kl. 09:36:17Lusigt namn honom har jag aldrig hört talas om
jag tror att hen har dubbat vhs dubbning på Nils Holgersson som 80 talet teckna serie som vissa avsnitt har klipp till en långfilm som fanns på vhs och sedan dvd utgåvan från Atlanta video AB som en dansk Studio i Köpenhamn har dubbat med kanske Jannike Grut om uppgiften stämmer och övriga av dan bratt och Kenneth mildoiff och jan Modin och Anja Schmidt och m.m.

MOA

Citat från: Oskar skrivet Igår kl. 13:45:49jag tror att hen har dubbat vhs dubbning på Nils Holgersson som 80 talet teckna serie som vissa avsnitt har klipp till en långfilm som fanns på vhs och sedan dvd utgåvan från Atlanta video AB som en dansk Studio i Köpenhamn har dubbat med kanske Jannike Grut om uppgiften stämmer och övriga av dan bratt och Kenneth mildoiff och jan Modin och Anja Schmidt och m.m.
*Hon, Oskar
Ingen vet visst vem Jannike Grut är LoL

Daniel Hofverberg

Citat från: MOA skrivet Igår kl. 14:00:51*Hon, Oskar
Ingen vet visst vem Jannike Grut är LoL
Jannike Grut är en hyfsat känd skådespelare, och dessutom manusförfattare, som varit med i många filmer och serier genom åren; men nog sällan spelat några huvudroller - senaste rollen var nog i Spelets hemlighet på SVT Barn i höstas. De flesta dubbningar gjordes nog innan hon hade riktigt slagit igenom som skådespelare, dock:
https://sv.wikipedia.org/wiki/Jannike_Grut
(På samma sätt som Helen Sjöholm också var mest aktiv i dubbningssammanhang innan hon slagit igenom)

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"