Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Boss Level

Startat av gstone, 8 maj 2022 kl. 22:36:49

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Var kan jag streama filmen Boss Level ?
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet  8 maj 2022 kl. 22:36:49
Den finns att hyra och köpa på både Viaplay och Youtube.

Anders M Olsson

Citat från: gstone skrivet  8 maj 2022 kl. 22:36:49

En väldigt bra tjänst om man vill ha svar på var en viss film eller TV-serie finns att streama är Playpilot.
https://www.playpilot.com/

Där kan man se att Boss Level finns som digital köp**- eller hyrfilm på ganska många olika plattformar här i Sverige. Tydligen ska den även ingå i abonnemanget utan extra kostnad om man har Tele2 Play.

Man kan även byta land i Playpilot och se om filmen finns på andra streamingtjänster i utlandet. T.ex. ingår den i abonnemanget på Amazon Prime Video i Storbritannien. Så om man har Prime-abonnemang och VPN kan man se den utan extra kostnad där. Fast då får man förstås inte svensk text.

** Köpfilmer på streaming är som alltid en väldigt osäker investering. En betydligt bättre affär är att köpa den på Blu-ray hos Ginza eller Kvarnvideo för 59 kronor. Det finns just nu även ett begagnat exemplar på Tradera för 45 kronor.