Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Röstdubbare som är släkt med varann.

Startat av TonyTonka, 29 januari 2011 kl. 14:09:17

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Sen så har vi också Nicklas Berglund och Josefina Hylén inklusive sonen Agathon som alla dubbar.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 25 november 2021 kl. 20:19:47
Sen så har vi också Nicklas Berglund och Josefina Hylén inklusive sonen Agathon som alla dubbar.

Inte visste jag att de var släkt, det var nytt för mig...

Steffan Rudvall

Kenneth Milldoff och Cecilia Hjalmarsson var ju man och hustru ett tag.

Håkan Mohede är gift med Elin Abelin.

Will Siv

Ser att Dominque Pålsson Wiklund inte har nämnts.
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 13 maj 2024 kl. 00:52:45Ser att Dominque Pålsson Wiklund inte har nämnts.
Hennes brorsa heter Leon men tror inte dom har samma farsa

Will Siv

- what.

Steffan Rudvall

Citat från: Will Siv skrivet 20 juni 2024 kl. 19:53:13Kan bekräfta nu att (Saga) Dorothea Norling är dotter till Figge.

Figge Norling hoppas att det galna projektet ska bli av i sommar | Göteborgs-Posten (gp.se)
Har det varit ett mysterium tidigare? Det är väl ganska lätt att hitta att det är Figges dotter men svårare att förstå om hon är en eller två.

Will Siv

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 20 juni 2024 kl. 20:07:26Har det varit ett mysterium tidigare? Det är väl ganska lätt att hitta att det är Figges dotter men svårare att förstå om hon är en eller två.
I o för sig, men jag såg det först nu och jag var inte säker innan (Norling är väl inte ett så ovanligt efternamn) och Tony undrade ju.
- what.

DingoPictures2005

Nu har inte Axel dubbat så mycket men är det en slump att både han och sonen Jörgen Düberg medverkar i Djungelboken?
@Oscar Isaksson @Daniel Hofverberg 

MOA

Citat från: TonyTonka skrivet 29 januari 2011 kl. 14:09:17Louise Raeder har ju Elina och Anton som också är dubbare och Leo Hallerstam är ju son till Staffan Hallerstam, men finns det fler exempel? Jag undrar om Te.x Johan Halldén är släkt med Tommy Halldén? Är Mikaela Ardai Jennefors släkt med Charlotte Ardai Jennefors? etc.
Louise har också en till son vid namn Edvin & han har också dubbat fast inte lika mycket som dom andra

DingoPictures2005

Citat från: DingoPictures2005 skrivet  8 april 2025 kl. 20:07:02Nu har inte Axel dubbat så mycket men är det en slump att både han och sonen Jörgen Düberg medverkar i Djungelboken?
@Oscar Isaksson @Daniel Hofverberg
Någon?

BPS

Citat från: DingoPictures2005 skrivet  8 april 2025 kl. 20:07:02Nu har inte Axel dubbat så mycket men är det en slump att både han och sonen Jörgen Düberg medverkar i Djungelboken?
@Oscar Isaksson @Daniel Hofverberg
Jörgen måste väl ha varit runt 10-11 år så utan att vara insat antar jag att Axel följde med sin son till studion eller kanske tvärtom att Jörgen följde med sin far.