Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Pup Star

Startat av Elios, 29 januari 2025 kl. 14:02:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Elios

Har Pup Star filmerna dubbats till svenska?
Varför står dom isåfall inte på sajten för? 

Daniel Hofverberg

Citat från: Elios skrivet 29 januari 2025 kl. 14:02:15Har Pup Star filmerna dubbats till svenska?
Varför står dom isåfall inte på sajten för?
Båda filmerna har dubbats till svenska, men jag har tyvärr inte lyckats få tag i dubbcredits till den första filmen. :(

Den andra filmen har jag creditlista till, och trodde faktiskt att den låg ute på sajten, men den verkar inte finnas där nu - så antingen har den försvunnit eller så har jag missat att lägga upp den. Jag får ordna det när Göteborgs filmfestival är slut. :)

gorehound

Båda finns på Prime video med svenskt tal :)

Daniel Hofverberg

Citat från: gorehound skrivet 29 januari 2025 kl. 15:11:50Båda finns på Prime video med svenskt tal :)
Men tyvärr finns inga dubbcredits där. :(

Elios

Elios

Har dom två andra filmerna Pup Star: World Tour samt den andra som kom senare samma år Puppy Star Christmas dubbats till svenska?