Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Shrek 5

Startat av gstone, 2 april 2023 kl. 16:28:51

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet 16 juni 2026 kl. 17:23:07Svensk dubbade Shrek 5 trailer 🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳❗️
Är det bara jag eller låter Åsnan mer som Göran Gillinger än Jonas Malmsjö?

Inte helt såld på stilen, den känns typ för smooth i jämförelse med de tidigare Shrek-filmerna. Det känns liksom inte riktigt som Shrek. Fett oklart vad den ska handla om också.
Biofilmer 2025: 96, varav 6 omtittningar
Biofilmer 2026 hittills: 52

gstone

Citat från: Simon Axelsson skrivet 16 juni 2026 kl. 17:42:26Är det bara jag eller låter Åsnan mer som Göran Gillinger än Jonas Malmsjö?

Inte helt såld på stilen, den känns typ för smooth i jämförelse med de tidigare Shrek-filmerna. Det känns liksom inte riktigt som Shrek. Fett oklart vad den ska handla om också.
känns ovant med denna nya animation stillen
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Citat från: Simon Axelsson skrivet 16 juni 2026 kl. 17:42:26Är det bara jag eller låter Åsnan mer som Göran Gillinger än Jonas Malmsjö?

skulle inte varit först gången han gjort röst till åsan

gstone

prostituerad Olof LOL ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D  

gstone

alltså vad är grejen med den här nya animation ser ut ut som minioner

allt ser mjukt ut som gossjur , det passar inte rikt shrek världen 

det ser för  Illumination ut

E

Ironiskt nog så gjorde Gillinger rösten till Åsnan i Shrek 4-spelet