Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Ice Age 6

Startat av gstone, 8 november 2024 kl. 22:46:35

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet  4 juni 2026 kl. 21:36:08Du har inte fel, men ingen kan heller hindra mig från att styra över mina egna ordnings-sinnen, och det tycker jag känns bra, eftersom jag trivs allra bäst när jag har frihet.  :)
för all del
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Simon Axelsson

Citat från: Disneyfantasten skrivet  4 juni 2026 kl. 19:13:42Någonting säger mig att det antagligen kommer att bli andra röster än i de tidigare filmerna, men att Manny kommer byta röst är oundvikligt eftersom Björn Granath gick bort 2017.
Jag ser inte varför de skulle byta ut rösterna till andra än Manny. Buck har ju förvisso haft olika svenska röster i alla filmer han har varit med i, så där är det ju betydligt mer oklart.
Biofilmer 2025: 96, varav 6 omtittningar
Biofilmer 2026 hittills: 49

Oskar

jag tror att Robert Gustafsson kommer tillbaka som sid. jag är tveksam om Reine Brynolfsson kommer tillbaka som dego. första filmen var loa Falkman som gjorde dego röst. tyvärr är Björn Granath är död blir det ny skådespelare på Manfred Mamut som Studio hittar ny röst genom röstprov som ska ligga nära orginal röster som möjligt.

Adam Larsson

Det blir väl samma röster som i den där Disney plus filmen