Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Benkt på Internet Archive

Startat av Benkt, 6 augusti 2026 kl. 22:06:59

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Monsieur Hulot

Citat från: Benkt skrivet  7 augusti 2026 kl. 22:32:54Jag har fyra Looney Tunes till, men sen är det slut på super8-tecknat. Jag tror att de är gjorda i Italien faktiskt.
Okej. Vilka fler Super8-filmer har du?

Benkt

Citat från: Monsieur Hulot skrivet  8 augusti 2026 kl. 09:17:43Okej. Vilka fler Super8-filmer har du?
Två Road Runner: Beep Beep (1952) och Beep Prepared (1961), och en Bugs Bunny: Hare Life (1952). Dessa är på väg. Det är en del arbete med restaureringen. Jag gjorde en enklare scanning när jag precis köpt maskinen men nu gör jag om restaureringen när jag lärt mig lite mer. Det ser fortfarande ut som slitna och blekta filmrullar, men jag gillar att pilla med det.

Och så en nypostad nertill.

Daniel Hofverberg

Citat från: Benkt skrivet  7 augusti 2026 kl. 22:32:54Jag har fyra Looney Tunes till, men sen är det slut på super8-tecknat. Jag tror att de är gjorda i Italien faktiskt.
Du har inte någon av de svenskdubbade Looney Tunes-filmerna, som släpptes på Super8? Det släpptes åtminstone ett par olika, kanske fler, med svenskt tal; med någon unik dubbning som inte använts någon annanstans.

Benkt

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  9 augusti 2026 kl. 01:31:53Du har inte någon av de svenskdubbade Looney Tunes-filmerna, som släpptes på Super8? Det släpptes åtminstone ett par olika, kanske fler, med svenskt tal; med någon unik dubbning som inte använts någon annanstans.
Det har jag inte, och inte heller en Super8-projektor med ljud...