Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Kul fakta

Startat av gstone, 28 juni 2019 kl. 21:24:31

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 18 juni 2026 kl. 20:42:00När jag pratade med Stefan Berglund för ungefär lite mer än två och en halv veckas tid sedan så berättade han för mig att Skattkammarplaneten har varit en stor betydelse för honom att regissera, att Sven Wollter var en fröjd att arbeta med och att Kenneth Milldoff personligen var bekant med Monica Forsberg.
Hade jag ingen aning om men Kenneth dubbade aldrig på KM Studio. I alla fall är han bäst men det visste ni redan

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 18 juni 2026 kl. 21:01:27Hade jag ingen aning om men Kenneth dubbade aldrig på KM Studio. I alla fall är han bäst men det visste ni redan
Jo, i Skattkammarplaneten gjorde han det, och det är en av sakerna jag tycker var intressant att notera när jag pratade med honom eftersom han mestadels medverkat i Sun Studios Köpenhamns-baserade dubbningar, det är förövrigt synd att Kenneth inte fått delge sina minnen från dubbtiden.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 18 juni 2026 kl. 21:36:39Jo, i Skattkammarplaneten gjorde han det, och det är en av sakerna jag tycker var intressant att notera när jag pratade med honom eftersom han mestadels medverkat i Sun Studios Köpenhamns-baserade dubbningar, det är förövrigt synd att Kenneth inte fått delge sina minnen från dubbtiden.
Han gick bort för tidigt
R.I.P Kenneth igen, han är för evigt saknad