Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Robert Duvall (1931-2026)

Startat av Elios, 20 februari 2026 kl. 22:44:33

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Elios

Var för någon dag sedan så avled veteranen och en av det sista som gladde oss stora delar av 1900-talet, Robert Duvall.

Kanske mest känd som Tom Hagen i Gudfadern 1 & 2 men även i filmer som Gone in 60 seconds, Jack Reacher, The Eagle Has Landed, The Apostle, Open Range, Apocalypse Now, Joe Kidd med ännu flera...

Vila i frid och tack för allt du gav oss!  :(

Disneyfantasten

Var inte bekant med honom.

Den enda av de hittills nämnda i tråden jag känner till är Gudfadern, åtminstone så har jag sett den.

Skulle misstänka att dessa andra antagligen är vuxenfilmer precis som Gudfadern-franschisen, inte min smak.

Hursomhelst så var det ändå trist att höra.

Må han vila i frid...

Lillefot

Även om hans ålder må ha varit ganska hög, så är detta en rejäl förlust får både Hollywood och kulturen runt om på jorden. Vila i frid, käre Mr. Duvall. :'(
Psykiska hälsan är sådär igen, så kommer troligen inte vara så aktiv ett tag.

Skokaka

Kände inte igen honom, men vila i frid... :(

Will Siv

- what.