Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Darkwing Duck

Startat av Beck, 22 september 2009 kl. 20:57:35

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Kloppstock

Citat från: Beck skrivet 20 september 2025 kl. 17:01:33Hej!

Jag minns ett avsnitt när Darkwing Duck rymmer från ett fängelse och dansar i strålkastarljus.
Vad heter det avsnittet?
Hej!

Vet du vad avsnittet heter där Darkwing möter Fenton utan Gizmodräkten? jag hoppas att den episoden är fortsatt Roger Storm eller så skiter jag på mig av ilska

BPS

Citat från: Kloppstock skrivet 25 juni 2026 kl. 02:27:14Hej!

Vet du vad avsnittet heter där Darkwing möter Fenton utan Gizmodräkten? jag hoppas att den episoden är fortsatt Roger Storm eller så skiter jag på mig av ilska
Tiff of the Titans kanske? Finns på Disney+ som avsnitt 71.

Kloppstock

Citat från: BPS skrivet 25 juni 2026 kl. 05:20:02Tiff of the Titans kanske? Finns på Disney+ som avsnitt 71.
Tack du, det låter troligt med tanke på att jag laddade ner den episoden från DC++ för 20 år sen, helfestligt jag gjorde just en hårdisksökning här och dom ligger ju kvar här på disken

Titanernas Träta
(Roger Storm har tappat rösten redan här :-X han låter snarare som Järnnäbb när han ska göra Fenton, jag förstår konflikten han måste ha utsatts för i den här epsioden)

Den dolda koden
Myrperspektiv
Dansa med storfot
I Konstens värld

Jag slår vad om att den svenska epsiodnamns översättnings-skylten har trillat bort på Disney+?
Kanske några av dessa är omdubbade på disney?, har vi en komplett lista?

Det låter som att du skulle kunna ha koll på vad Duck tales episoderna heter från den misslyckade säsong 1 som ändå dubbades av KM-studio. Kalle vad med och det var nått jäkla sjömonster & en massa skepp, jag blir inte lycklig om man dubbad om en KM-dubbning på Disney+, för dom håller ju tillskillnad kvalitet med tanke på att säsong 2 inte dubbas om som jag förstått det.