Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Scooby-Doo i Hollywood

Startat av TonyTonka, 18 oktober 2009 kl. 21:06:01

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

salle

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  7 februari 2025 kl. 09:39:00Jag är inte riktigt lika petig som du (men nästan), då jag vid synkning brukar hålla mig till +/- 25 - 30 millisekunder. Mindre än så borde resultera i mindre än en bildruta, om inte min matte är helt uppåt väggarna.

Men jag kan förstås ha begått något misstag ändå någonstans, ingen är vi ju mer än människa. :)
Jag har letat, men hittar tyvärr inte åt det råa ljudet i WAV-format - bara det färdigsynkade ljudet från min DVD i Dolby Digital-format. Antingen finns ljudet på den havererade hårddisken, eller också tog jag bort arbetsmaterialet när DVD:n var klar. :(
Det kan som jag skrev även vara jag som minns fel. Jag finner ju inte att omdubben är i osynk när jag snabbt tittar på den.

MB

Skulle inte omdubbningen också läggas upp av någon på Internet Archive? Den är väl minst lika ovanlig som också bara släppts på VHS

A

Bluray-utgåvan är rätt konstig kvaliteten är utmärkt men man har lagt till vinjetter mellan scenerna...