Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Varför valde ni just den avataren (profilbilden)

Startat av E, 1 september 2019 kl. 12:19:16

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Citat från: Jonas9881 skrivet  5 maj 2024 kl. 23:04:36Vilken hade du innan ungefär, kanske inte finns på internet som jag kan se?
Jag hade denna tillfälligt...Bitmoji .jpg

Jonas9881

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  5 maj 2024 kl. 23:13:35Jag hade denna tillfälligt...Bitmoji .jpg
Håller med andra, den du har nu är bättre.

Jag trodde inte det var du som skrev inlägget då profilbilden inte stämmde, då jag enbart kollar bilden som automatiskt passar ihop med ett namn.

Alltså jag såg när du hade den, men visste inte att det var du, kanske bör läsa användarnamnen också ;D
"Vissa anser att dom har någon typ av ensamrätt till material och att det ej ska spridas. Men vi anser annorlunda. Detta är väl vad fildelning handlar om att kunna spela in material alla är uppväxta under olika tidsperioder och har inte haft samma möjligheter"
Förkortat citat från en annan användare

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet  5 maj 2024 kl. 23:30:37Du var snygg i alla fall
Tack, men jag tror nog min dotter överdrev med vissa detaljer.

Zebastian

Var kommer @Marcusen profilbild ifrån? Väldigt konstig sen för att vara Scooby Doo.

Marcusen

Citat från: Zebastian skrivet 20 maj 2024 kl. 10:27:27Var kommer @Marcusen profilbild ifrån? Väldigt konstig sen för att vara Scooby Doo.
Den kommer från början av avsnitt 8 säsong 2 ur The Scooby Doo Show

MOA

Nu har jag Kid Icarus som är Staffan Hallerstams bästa roll, älskar honom

Skokaka

Eftersom jag tyckte att den var i hela fall mycket bättre än förra filmen. 

(Förresten, hos bilden från förra månaden så borde jag ha skrivit: "Visst är jag söt?" som citat, men i hela fall...)

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Min nya profilbild är Ursula från den kommande Disney Junior Ariel serien 

MOA

Nu har jag bytt till Kung Hippo som Fredrik Dolk borde spelat i fler avsnitt

gstone

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet  1 juli 2024 kl. 19:53:48Charles Manson ?
Det var inte direkt någon trevlig jämförelse... men nej det är inte Charles det är en bitemoji som min dotter gjort av mig.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  1 juli 2024 kl. 19:58:23Det var inte direkt någon trevlig jämförelse... men nej det är inte Charles det är en bitemoji som min dotter gjort av mig.
Jag skriver utan att tänka ibland.

Kanske Jesus är en bättre jämförelse ;)

gstone