Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Varför valde ni just den avataren (profilbilden)

Startat av E, 1 september 2019 kl. 12:19:16

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: gstone skrivet  1 maj 2025 kl. 13:00:00Är du arg ? :-\
Bilden är inget personangrepp mot medlemmar här på forumet! Det är bara en komisk sanning när man spelar Go Fish i Mario's Game Gallery för man spelar mot den största Fuskgubben. Han ska alltid börja! Man blir som sagt väldigt trött när man spelat några gånger

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  1 maj 2025 kl. 11:03:11Detta är så sant
Grovt språk i texten på bilden. :o Jag minns att jag brukade även se YouTube Poops utav Go Fish/Finns i Sjön spelet. ;D Är den bästa delen i Mario's Game Gallery.

Skokaka

Och i brist på bilder i tanken så är jag väl då denna ormen som jag ritade. Och han är ju en orm, så... Ni hajar, ja. Får vara honom i ett tag. ;) Jag planerade faktiskt att visa honom någonstans i förra månaden innan nu, förresten.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  2 maj 2025 kl. 01:01:07Grovt språk i texten på bilden. :o Jag minns att jag brukade även se YouTube Poops utav Go Fish/Finns i Sjön spelet. ;D Är den bästa delen i Mario's Game Gallery.
Kände till spelet innan jag började spela det, det var faktiskt farsan som började spela det först

Lillefot

Kände att det passade med en till MLP-bild nu när jag tittar på serien igen, samt att vädret och humöret har varit på uppsving. Denna gång av den mest underbara ponnyn av dem alla, Fluttershy.

Precis som med Ember-bilden blir det temporärt, sedan kommer dinosaurien tillbaka.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

moviefan

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Ser att Lilla My
Nu mera har en sassy, sexig twink som profilbild 

Han ser snygg ut 🏳��🌈

Lilla My

Citat från: gstone skrivet 30 maj 2025 kl. 23:37:49Ser att Lilla My
Nu mera har en sassy, sexig twink som profilbild

Han ser snygg ut 🏳��🌈
Tack, antar jag? Men twink är jag inte. Är för gammal och biffig för det haha

gstone

Citat från: Lilla My skrivet 31 maj 2025 kl. 13:47:55Men twink är jag inte. Är för gammal och biffig för det haha
Menar du dig själv eller din profilbild ?

Lilla My

Citat från: gstone skrivet 31 maj 2025 kl. 18:38:32Menar du dig själv eller din profilbild ?
Min profilbild är ju tekniskt sett jag, så bägge?

gstone

MOA

Första bilden på en powerup är vingarna från Super Mario 64, är inte så använd efter dess

Lillefot

Lite ändring av planerna, tänkte byta till en annan MLP-karaktär. Denna gång blir det Discord, en av de största troll-karaktärerna någonsin (han seriöst får mig att skratta nästan varje gång han är på skärmen). Plus att vi båda två är ganska förtjusta i Fluttershy.

Lär använda den tills jag har tagit mig igenom säsong 9, som är seriens sista. Sen blir det dinosaurier igen.

Citat från: MOA skrivet  1 juni 2025 kl. 11:11:01Första bilden på en powerup är vingarna från Super Mario 64, är inte så använd efter dess
Härlig nostalgi att få se Mario med den hatten.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

MOA

Citat från: Lillefot skrivet  1 juni 2025 kl. 12:21:30Lite ändring av planerna, tänkte byta till en annan MLP-karaktär. Denna gång blir det Discord, en av de största troll-karaktärerna någonsin (han seriöst får mig att skratta nästan varje gång han är på skärmen). Plus att vi båda två är ganska förtjusta i Fluttershy.

Lär använda den tills jag har tagit mig igenom säsong 9, som är seriens sista. Sen blir det dinosaurier igen.
Härlig nostalgi att få se Mario med den hatten.
Såg den för första gången förra året men kommer spela mycket i framtiden