Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Varför valde ni just den avataren (profilbilden)

Startat av E, 1 september 2019 kl. 12:19:16

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Skokaka

Yoshi är ännu mera gullig när han är gjord utav ull, tyckte att det vore bra läge nu.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  2 augusti 2025 kl. 02:04:27Yoshi är ännu mera gullig när han är gjord utav ull, tyckte att det vore bra läge nu.
Yoshi's Wooly World, aldrig spelat

gstone

Jag har valt gabbys mormor Gigi från Gabbys dockskåp: Filmen eftersom jag ser framemot filmen
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

moviefan

Har ändrat till Prinsessan Jasmine, för att hon är en av mina favorit disney prinsessor.  :D

Disneyfantasten

Citat från: moviefan skrivet 31 augusti 2025 kl. 08:04:09Har ändrat till Prinsessan Jasmine, för att hon är en av mina favorit disney prinsessor.  :D
Fun fact: när man gjorde filmen Aladdin så beslutade man att göra Jasmine mer rebellious än tidigare Disney-prinsessor.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 31 augusti 2025 kl. 08:22:37Fun fact: när man gjorde filmen Aladdin så beslutade man att göra Jasmine mer rebellious än tidigare Disney-prinsessor.
Alltså originalet, hon är nog för rebellisk i live action

MOA

Isblomman är en power up som presenterades i Super Mario Galaxy. Inte den isblomma som användes i senare spel

Skokaka

Nu är jag en Ninji, en Mario fiende. Och ja, jag vet inte varför många utav fienderna ser så söta ut för att vara på den onda sidan...

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  2 september 2025 kl. 00:23:35Nu är jag en Ninji, en Mario fiende. Och ja, jag vet inte varför många utav fienderna ser så söta ut för att vara på den onda sidan...
Varit på Ninjis dans party? Det är rätt roligt måste jag säga. Finns en Mario fiende som är så gullig att man inte vill skada dom

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  2 september 2025 kl. 23:30:59Varit på Ninjis dans party? Det är rätt roligt måste jag säga. Finns en Mario fiende som är så gullig att man inte vill skada dom
Ja, den är väl en gömd nivå, tror jag? Men jag hittade den faktiskt medan jag spelade för första gången, och just här så verkar Ninjis inte göra något ont, bara ha en party. 

Förresten, då jag kollar om Super Mario Brödernas Super Show! så undrar jag minsann, i introt när de är på en flygande matta och åker in i en kanon och sedan ut ur ett slott så flyger det ut en stjärnliknande svart varelse ut ur den som jag förmodar är en gammal design för en Ninji, om det nu inte är en annan gammal fiende som jag inte vet vad det ska föreställa...

Benkt

moviefan

Haap

En av mina favorit serier som barn, sen själva bilden ser ju ändå ganska rolig ut. :)

Nilsson

kurage den hariga hunden är en riktigt skruvad serie men jag ska väl byta snart tror jag

MOA

Citat från: Haap skrivet 22 september 2025 kl. 21:25:57En av mina favorit serier som barn, sen själva bilden ser ju ändå ganska rolig ut. :)
Klassiker & min favorit karaktär, kunde inte gjort det bättre själv