Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Varför valde ni just den avataren (profilbilden)

Startat av E, 1 september 2019 kl. 12:19:16

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: TonyTonka skrivet Igår kl. 22:20:33Har bytt till en ny avatar. Det är en AI-gjord omslagsbild till en bok jag skrivit. ^^
Ser fantasiinspirerad ut, wow

TonyTonka

Citat från: Will Siv skrivet Igår kl. 22:42:24Har du skrivit den själv, eller............
Ja, boken har jag skrivit helt själv. Ingen AI förutom omslaget.
- Why do farts smell so funny?
- They're made of laughing gas!
~Timon and Pumbaa's Jungle Games

Will Siv

Citat från: TonyTonka skrivet Idag kl. 01:03:30Ja, boken har jag skrivit helt själv. Ingen AI förutom omslaget.
Bättre om det var ingen AI alls
- what.

TonyTonka

Citat från: Will Siv skrivet Idag kl. 01:06:00Bättre om det var ingen AI alls
AI-bilden är fortfarande bättre än om jag hade försökt rita något själv. Det hade sett betydligt mer gräsligare ut kan jag lova. ;)
- Why do farts smell so funny?
- They're made of laughing gas!
~Timon and Pumbaa's Jungle Games

moviefan

Will Siv

Citat från: TonyTonka skrivet Idag kl. 03:33:46AI-bilden är fortfarande bättre än om jag hade försökt rita något själv. Det hade sett betydligt mer gräsligare ut kan jag lova. ;)
Det tror inte jag
- what.

Daniel Hofverberg

Citat från: TonyTonka skrivet Idag kl. 01:03:30Ja, boken har jag skrivit helt själv. Ingen AI förutom omslaget.
Spännande, är det någon bok som har publicerats eller som finns att få tag i?