Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Varför valde ni just den avataren (profilbilden)

Startat av E, 1 september 2019 kl. 12:19:16

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 15 april 2022 kl. 19:53:30
läskig
Precis vad jag tycker
Citat från: Zebastian skrivet 15 april 2022 kl. 20:01:09
Sonic är inte läskig han är cool.
Hon syftar på att dräkten e läskig & ännu sjukare e att Björn Skifs e med

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 15 april 2022 kl. 22:53:31
Precis vad jag tyckerHon syftar på att dräkten e läskig & ännu sjukare e att Björn Skifs e med
Dräkten är ju hemsk men varför är de sjukt att Björn Skifs är med?

Zebastian

Jag fattar ingenting av det ni pratar om min profilbild är bara Sonic med en person som jag inte vet vem det är. Hur kan det vara läskigt eller hemskt?

Lilla My

Citat från: Zebastian skrivet 16 april 2022 kl. 12:15:39
Jag fattar ingenting av det ni pratar om min profilbild är bara Sonic med en person som jag inte vet vem det är. Hur kan det vara läskigt eller hemskt?

För att dräkten är sjukt äcklig haha

TonyTonka

- Why do farts smell so funny?
- They're made of laughing gas!
~Timon and Pumbaa's Jungle Games

Adam Larsson

Goliat

Jag bytte bild till Bimbo, han är även känd som Betty Boops kille och har ändrat utseende en del under tiden. Han hade en egen show och var även med i Betty's samt en del sång-samlingar.

Han har humor och var extra noga med jämställdhet (i det mesta, han var noga med att Betty skulle få göra det hon ville, även om han var elak så var han snäll i slutet och lärde sig att han gjort något fel). Vilket var (enligt vad jag uppfattat det som) ovanligt för tidsperioden.

Steffan Rudvall

Citat från: Goliat skrivet 16 april 2022 kl. 20:19:48
Jag bytte bild till Bimbo, han är även känd som Betty Boops kille och har ändrat utseende en del under tiden. Han hade en egen show och var även med i Betty's samt en del sång-samlingar.

Han har humor och var extra noga med jämställdhet (i det mesta, han var noga med att Betty skulle få göra det hon ville, även om han var elak så var han snäll i slutet och lärde sig att han gjort något fel). Vilket var (enligt vad jag uppfattat det som) ovanligt för tidsperioden.
Just det, jag hade glömt att Betty Boop är en hund...

Goliat

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 16 april 2022 kl. 20:33:48
Just det, jag hade glömt att Betty Boop är en hund...

Ja visst var hon det. Men hon målades senare om men öronen blev till örhängen och nosen blev ett litet v som näsa. 😜 Men Dizzy Dishes och Barnacle Bill m.f. är hon fortfarande en hund.

Men ifs, i ett par "sånger med rörlig bild", så är hon faktiskt även sjöjungfru. Även inofficiellt av Aesops Fables har hon varit en katt (som parodi) med originalrösten till riktiga Betty Boop. "Countess Cat" hette hon som katt. (Off topic)

Lilla My

Citat från: MOA skrivet 16 april 2022 kl. 23:02:30
Men holy shit!Vem vill ens va i närheten av dom där dräkterna?

Massor av folk, haha. Gamla dräkter har en viss charm.

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 16 april 2022 kl. 23:02:30
Men holy shit!Vem vill ens va i närheten av dom där dräkterna?
Att dem ser ut sådär Har dock en förklaring de är gjorda för Disney Ice Capades man kan säga att det är en slags tidig version av Disney On Ice...

Mathilda Gustafsson

Det är en snygg bild bara.

Adam Larsson

Jabberjaw

Tycker den reflekterar mig ganska bra  ;D
Det är hajen Jabberjaw från Hanna-Barberas tecknade tv-serie med samma namn. Innan det minns jag inte ens längre vilken avatar jag använde.

Men föredrar en avatar som har en "person" eller djur. Och inte en bild med text som är mikroskopiskt liten som man endå inte kan läsa  ::)